اخبار داغ

مروری بر نماز جمعه سراسر استان اصفهان؛

با تبعیت از ولی فقیه، امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند/دولت درباره اعمال خود پاسخگو باشد

با تبعیت از ولی فقیه، امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند/دولت درباره اعمال خود پاسخگو باشد
ائمه جمعه سراسر استان اصفهان در خطبه های نماز جمعه شهرهای مختلف، خواستار اصلاح وضعیت اقتصادی از سوی دولت شدند و همچنین اقدامات و تحرکات اخیر امریکا را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ امام جمعه موقت اصفهان در بخشی از خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته کلانشهر اصفهان بیان کرد: بعد از طواف خانه خدا باید پشت مقام حضرت ابراهیم نماز خوانده شود و این به معنای این است که باید پشت سر نماینده خدا ایستاد، بنابراین همه باید در امر دین تابع پیامبر و ولی خدا باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛ امام جمعه موقت اصفهان در بخشی از خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته کلانشهر اصفهان بیان کرد: بعد از طواف خانه خدا باید پشت مقام حضرت ابراهیم نماز خوانده شود و این به معنای این است که باید پشت سر نماینده خدا ایستاد، بنابراین همه باید در امر دین تابع پیامبر و ولی خدا باشند.,

* با تبعیت از ولی فقیه، امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

, * با تبعیت از ولی فقیه، امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند, * با تبعیت از ولی فقیه، امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند,

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی به لزوم تبعیت از ولی فقیه اشاره و تأکید کرد: اگر از ایشان تبعیت کنیم امریکا، اسرائیل و انگلیس هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

,

خطیب نماز جمعه این هفته کلان شهر اصفهان در تشریح وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور هم گفت: آحاد مردم مشکلات معیشتی را درک می‌کنند؛ کاهش ارزش پول ملی رقم خورده است، اسکناس‌های بدون پشتوانه چاپ کردند و این مصیبت بزرگ را به سر پول کشور آوردند.

,

میردامادی با اشاره به ارائه پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا، گفت: آن ها اگر قدرت داشتند 40 سال پیش با ایران قهرمان درگیر جنگ می‌شدند، آنها نمی‌توانند با ایران پنجه درافکنند.

,

* دولت باید درباره اعمال خود پاسخگو باشد

, * دولت باید درباره اعمال خود پاسخگو باشد, * دولت باید درباره اعمال خود پاسخگو باشد,

امام جمعه شهر اژیه اظهار کرد: در مورد مذاکره نتیجه مذاکره در برجام مشخص شد و زورگویی و بدعهدی و دروغگویی آمریکا به وضوح دیده شد.

,

وی اذعان کرد: بر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، دولت باید محکم بایستد و کار خود را به صورت صحیح انجام دهد و در مورد اعمال خود پاسخگو نیز باشد.

,

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به اینکه برخورد انقلابی برای مبارزه با مفسدان اقتصادی باید به درستی انجام شود، خاطرنشان کرد: دیگر مشکل اقتصادی وجود سودجویان و مفسدین اقتصادی و محتکرین خائن به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که در این مورد باید برخوردهای قاطع صحیح و عادلانه انجام شود.

,

وی با بیان دو نکته مهم تاکید کرد: اجناس و اقلام که از محتکرین دریافت می شود باید سریعا به بازار عرضه و تقاضا برگردد و مردم کشور باید در جریان نتیجه برخورد با مفسدان و محتکرین قرار گیرند.

,

* بخشی از مشکلات کشور ناشی از بی تدبیری است

, * بخشی از مشکلات کشور ناشی از بی تدبیری است, * بخشی از مشکلات کشور ناشی از بی تدبیری است,

امام جمعه موقت نایین در نماز جمعه این هفته گفت: رهبری فساد را به اژدهای هفت سر تعبیر کردند که در نظام اسلامی نباید باشد که باید از بروز آن جلوگیری کرد و امروز ضمن جلوگیری از قاچاق کالا باید تولید داخل حمایت جدی شود و نقدینگی ها به سمت تولید و کشاورزی هدایت شوند.

,

حجت الاسلام و المسلمین اکبر دهقان گفت: بخشی از مشکلات به وجود آمده در کشور ناشی از سوء مدیریت و بی تدبیری است و هر انسان آشنا به مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، متوجه این موضوع می شود.

,

وی ادامه داد: امیدواریم که این مسیر اشتباه را دوباره تکرار نکنیم و مسیر غلطی که بارها مورد آزمون قرار دادیم دوباره تجربه نکنیم و اکنون با توجه به ظرفیت های موجود و قدرتی که داریم می توانیم تمام مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی را با تدبیر صحیح و تلاش حل کنیم.

,

* امریکا خنجر خود را به پشت ساده لوحان فرو خواهد برد

, * امریکا خنجر خود را به پشت ساده لوحان فرو خواهد برد, * امریکا خنجر خود را به پشت ساده لوحان فرو خواهد برد,

امام جمعه گلپایگان هم با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی علیه ایران امریکا و غرب دست در دست هم دارند، تصریح کرد: چند وقتی است که دولت امریکا از برجام خارج شده است ، این کشورها زبانی وعده می دهند ولی همچون زمان مصدق خنجر خود را به پشت ساده لوحان فرو خواهند برد.

,

آیت الله سید علی طهماسبی با یادآوری اینکه هر روز شرکت های اروپایی یکی پس از دیگری از طرح های کشور خارج می شوند، گفت: ما کی می خواهیم باور کنیم که هیچ گاه کشورهای غربی با ما همراه نخواهند شد؟

,

وی در پایان با اشاره به اعلام صندوق بین المللی پول مبنی بر این که ایران از نظر اقتصادی در جایگاه 18 دنیا قرار دارد و تا سه سال آینده به جایگاه 15 خواهد رسید، یادآور شد: این اعلام در حالی است که صندوق بین المللی پول تحت نفوذ قدرت های بزرگ است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه