اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازجمعه در لرستان؛

مردم منتظر برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی هستند/ راه حل مشکلات داخلی مذاکره نیست

مردم منتظر برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی هستند/ راه حل مشکلات داخلی مذاکره نیست
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: قوه قضائیه برخورد قاطعانه را از دانه درشت‌ها شروع کند و مسئولین خطاکار را در هر منصبی مجازات کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در خرم آباد با اشاره به26مردادماه سالروز بازگشت افتخارآمیز آزادگان به میهن گفت: آزادگان مصداق صابرین، مخلصین، صالحین، مفلحین، نجات یافتگان و متقین هستند که خداوند متعال در مورد آن ها می فرماید: پاداش آنان با من است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی با اشاره به پرسش امروز فضای عمومی جامعه مبنی بر این که اگر با آمریکا مذاکره نکنیم جنگ خواهد شد؟ گفت: دشمن زمانی وارد جنگ می‌شود که بداند قطعاً پیروز است و امروز به این نتیجه رسیده که اگر یکی بزند ده تا می خورد لذا وارد جنگ نمی شود.

,

 

,

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان این که جمهوری اسلامی هیچ‌گاه جنگی را آغاز نکرده و نمی کند،اظهار داشت: کشورهای همسایه با وجود نوکری محض و سازش با آمریکا اما همچنان در تحریم هستند.

,

 

,

حجت الاسلام متقی نیا با تأکید بر این آمریکا به دنبال مطالبه است و نه مذاکره، تصریح کرد: آمریکا با زور نظامی، رسانه‌ای و پولی قصد مذاکره با ایران را ندارد و هیچ‌گاه از منافع خود کوتاه نمی‌آید برهمین اساس نتیجه مذاکره با این چنین طرف زورگوی دغل کار از قبل مشخص است.

,

 

,

 وی با بیان این که دشمن امتیاز نقد می خواهد و وعده‌های توخالی می دهد که بارها مثل آب خوردن نقض کرده است، خاطرنشان کرد: عمده مشکلات اقتصادی کشور به دلیل سوءمدیریت‌های داخلی است که به مسائل قانون‌گذاری و اجرایی برمی گردد و با راه حل داخلی برطرف می شوند و نیازی به مذاکره نیست.

,

 

,

خطیب موقت جمعه خرم آباد با اشاره مطالبه 17ساله رهبرمعظم انقلاب مبنی بر برخورد قاطع و بدون ملاحظه با فساد، تصریح کرد: مبارزه با فساد نبایستی سیاسی شود و بایستی با تروریست‌ها و ضدانقلاب‌های اقتصادی با قاطعیت برخورد شود.

,

 

,

حجت الاسلام متقی‌نیا خیانت احتکارکنندگان، گران‌فروشان و اخلالگران اقتصادی را بسیار بزرگتر از شلیک ناوآمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران دانست و گفت: قوه قضائیه برخورد قاطعانه را از دانه درشت‌ها شروع کند و مسئولین خطاکار را در هر منصبی مجازات کند و به اطلاع مردم برسد.

,

 

,

وی تصریح کرد: مردم منتظر اقدام قاطعانه دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی هستند چراکه دشمن تمام حیثیت ملت ایران را هدف قرار داده است آیا با ستون پنجم و جاسوس اقتصادی با مماشات برخورد می‌کنند؟

,

 

,

امام جمعه موقت خرم آباد با محکوم کردن کشتار کودکان یمنی توسط هواپیماهای سعودی، آمریکایی و اسرائیلی خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین جنایت‌ قرن در مقابل چشمان نابینای مدعیان حقوق بشر انجام می شود.

,

 

,

دشمن علیه ایران اسلامی یک جنگ اقتصادی را شروع کرده است

, دشمن علیه ایران اسلامی یک جنگ اقتصادی را شروع کرده است ,

حجت الاسلام سید "علی حسینی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: مردم و مسئولان وظیفه دارند در شرایط فعلی با مصرف کالای داخلی دست رد به سینه اجانب بزنند.

, حجت الاسلام سید "علی حسینی" امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: مردم و مسئولان وظیفه دارند در شرایط فعلی با مصرف کالای داخلی دست رد به سینه اجانب بزنند.,

 

,

وی اضافه کرد: کسانی که کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند را وارد کشور می کنند به این ملت و نظام خیانت می کنند و قوه قضائیه و تعزیرات حکومتی با مفسدان اقتصادی قاطعانه باید برخورد کنند.

,

 

,

به گفته وی مفسدان اقتصادی دشمنان عدالت و انسانیت هستند و ملت از مسئولان قضایی تقاضا دارد تا با مفسدان اقتصادی برخورد کند و از دولت تقاض داریم کارگاه های تولیدی که تعطیل شده را به هر قیمتی راه اندازی کند و با حمایت از کار و تولید ایرانی، دشمن شکست خواهد خود.

,

 

,

وی بیان کرد: ایران اسلامی قدرت بزرگی در دنیاست و دشمن می خواهد ایران را از داخل تهی کند و مسئولان باید شبانه روزی تلاش کنند تا دشمن شکست بخورد.

,

 

,

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بمباران های یمن افزود: دانش اموزان بی پناه یمنی با بمباران دشمنان کشته می شوند و سازمان های بین الملی حقوق بشر و شوری امنیت در سکوتی مرگبار فرورفته اند.

,

 

,

به گفته وی مردم یمن هر روز جنایت هایی را مشاهده می کنند و سکوت مجامع بین المللی نشان می دهد تروریست های واقعی آمریکا و اسرائیل است.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به مشکلات کارگران شهرداری گفت: کارگران شهرداری هشت ماه حقوق معوقه دارند و آیا مسئولان می توانند هشت ماه حقوق نگیرند و کارشان را درست انجام بدهند.

,

 

,

وی اضافه کرد: کارگران شهرداری بروجرد قربانی اختلافات شده اند و هر چه زودتر باید با حضور نمایندگان مجلس، شهرداری و شورای شهر و فرماندار راهکاری برای حل مشکلات کارگران شهرداری پیدا شود تا کارگرانی که زحمت می کشند شرمنده خانواده هایشان نشوند.

,

 

,

وی با اشاره به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به وطن افزود: آزادگان افتخار این ملت هستند که در دوران دفاع مقدس سالها دوری از وطن و شکنجه ها را تحمل کردند و این بزرگان اسوه های صبر هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه