اخبار داغ

آیت‌الله علما:

تاثیر سوءمدیریت در مشکلات اقتصادی بیشتر از تحریم‌هاست

تاثیر سوءمدیریت در مشکلات اقتصادی بیشتر از تحریم‌هاست
امام جمعه کرمانشاه تاثیر سوءمدیریت‌ها در مشکلات اقتصادی کشور بیشتر از تحریم‌ها دانست و بر بهره‌گیری از نظر کارشناسان برای رفع آنها تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد ، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مشکلات امروز کشور بیش از اینکه به تحریم‌ها مربوط شود به موضوعات داخلی و سوءمدیریت‌ها برمی‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی فساد اداری را از مشکلات گریبانگیر کشور برشمرد و تصریح کرد: فساد اقتصادی همچون یک اژدهای هفت سر جامعه را درگیر کرده اما باید توجه داشت که فساد اداری بیشتر جامعه را درگیر می‌کند و باید با آن برخورد شود.

,

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین خواستار بهره‌گیری از ظرفیت اساتید و کارشناسان مطرح اقتصادی خارج از بدنه دولت برای سامان دادن به بازار سکه و ارز و وضعیت فعلی اقتصاد شد.

,

آیت‌الله علما اقتدار ایران در منطقه را یادآور شد و افزود: ایران روی اقیانوسی از موشک نشسته است و کسی جرئت چپ نگاه کردن به کشور را ندارد و ایران به عنوان ابرقدرت منطقه هر متجاوزی را سرجایش خواهد نشاند به گونه‌ای که از کارش پشیمان شود.

,

وی به اصرار برخی از مسئولان برای مذاکره با آمریکا اشاره و تصریح کرد: آنهایی که در فکر مذاکره با آمریکا هستند ۷۰ سال دشمنی آمریکا با ایران را مرور کنند تا ببینند که آمریکا چه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده است.

,

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آنها را مظهر مقاومت خواند و گفت: با وجود این روحیه ایثار و مقاومت دشمنان نظام راه به جایی نمی‌برند.

,

آیت‌الله علما همچنین اشاره‌ای به روز جهانی مسجد داشت و زنده نگه‌داشتن مساجد را زنده‌ نگه‌داشتن اسلام خواند و از مردم خواست تا با حضورشان مساجد را زنده نگه دارند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه