اخبار داغ

آیت الله دژکام:

نظام به راحتی به دست نیامده که چهار انسان ضعیف النفس و بزدل بخواهند معامله اش کنند/ مسئولان پاسخ بدهند که چرا در مذاکره خطوط قرمزی که رهبری مشخص کرده بودند رعایت نشد

نظام به راحتی به دست نیامده که چهار انسان ضعیف النفس و بزدل بخواهند معامله اش کنند/ مسئولان پاسخ بدهند که چرا در مذاکره خطوط قرمزی که رهبری مشخص کرده بودند رعایت نشد
امام جمعه شیراز گفت: دشمن به خوبی می داند با چه شیران شرزه ای در این نظام روبرو است، این درسی است که سرافرازان کشورمان، در سالهای دفاع مقدس به ما داده اند و همه باید بدانند که این نام به راحتی به دست نیامده که چهارتا انسان ضعیف النفس و بزدل بخواهند معامله اش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام بیست و ششم مرداد ماه در ابتدای خطبه های نماز جمعه شیراز خود و دیگر نمازگزاران را به تقوا و پرهیزگاری توصیه کرد و از خداوند متعال توفیق مراعات تقوا برای همه مومنان و پیروان قرآن و اهل بیت علیهم السلام خواست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
امام جمعه شیراز بیان کرد: ایامی که در آن قرار داریم ایام دعا و مناجات با خدا است؛ حضرت موسی سی روز در کوه طور خدا را مناجات و عبادت کردند، خداوند متعال 10 روز را اضافه کردند تا این حضرت باز هم به عبادت و مناجات خدا بپردازند.
,
 
,
وی با اشاره به نزدیکی روز عرفه و عید قربان، اظهار داشت: مرحوم کفعمی دعایی در کتاب بلدالامین از امام سجاد نقل کرده که در ابتدا و پایان این دعا، از امام زمان یاد شده که دعا در حقِ حضرت و پیروان حضرت است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه زمین از بی عدالتی در رنج است، گفت: گاهی مسائل خودمان چنان مشغولمان می کند که غافل می شویم از اینکه دور و برمان چه می گذرد.
,
 
,
دژکام به ظلم هایی که در کشورهایی چون بحرین، یمن و غیره می شود اشاره کرد و اذعان داشت: ما نیز مشکلاتی داریم، از بیرون و عده ای نیز از داخل کشور به ما ظلم می کنند اما این ها در مقایسه با سختی ها و ناملایمتی های دیگر کشورهایی که امنیت ندارند ناچیز است.
,
 
,
مردم برای آزادسازی زندانیانِ مالی همت کنند
, مردم برای آزادسازی زندانیانِ مالی همت کنند,
امام جمعه شیراز اظهار داشت: همه عالم منتظر کسی هستند که بیاید و ظلم را برچیند، اما خود ما هم باید به آنچه در دعاها از خدا می خواهیم عمل کنیم، در اطراف ما کسانی هستند که بخاطر گرفتاری و کسر آوردن در بحث مالی بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشند در زندان هستند.
,
 
,
وی افزود: چه گناهی کرده فردی که تنها تقصیرش کم آوردن در موضوع مالی است و بخاطر تنها پنج میلیون تومان در زندان است و بجز دردِ نداری باید دردِ زندان را هم بچشد؟
,
 
,
نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه جامعه ای که منتظر امام زمان است خودش هم باید یک حرکتی بکند، خطاب به مردم اعلام کرد: عید غدیر را در پیش داریم بیایید با همکاری یکدیگر سعی در آزادسازی زندانیانی که تنها جرمشان بدهی ناچیزی است داشته باشیم و بدانیم که هر کسی ممکن است کم و کسری هایی در زندگی برایش پیش بیاید.
,
 
,
دژکام خاطرنشان کرد: از مسئول امور زندان ها پرسیده ام، مبلغی را برای این موضوع اختصاص داده اند اما کفایت نمی کند و لازم است همه ما با یکدیگر کاری کنیم.
,
 
,
نظام به راحتی به دست نیامده که چهار انسان ضعیف النفس و بزدل بخواهند معامله اش کنند
, نظام به راحتی به دست نیامده که چهار انسان ضعیف النفس و بزدل بخواهند معامله اش کنند,
این استاد دانشگاه ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان از اسارت در سال 69، گفت: زحمات این بزرگمردان برای ما قابل تصور نیست؛ مقاومت مان در جنگ باعث شد در دنیا به جایی برسیم که رهبرمان می گوید ما نه تنها جنگ نمی خواهیم و شروع کننده نیستیم بلکه اگر جنگی شروع شود اتمام آن دیگر با دشمنانمان نیست بلکه ما با خوار و خفیف کردن آمریکا جنگ را خاتمه می دهیم.
,
 
,
دژکام بیان کرد: دشمن به خوبی می داند با چه شیران شرزه ای در این نظام روبرو است، این درسی است که سرافرازان کشورمان، در سالهای دفاع مقدس به ما داده اند لذا همه باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده که چهارتا انسان ضعیف النفس و بزدل بخواهند معامله اش کنند.
,
 
,
امام جمعه شیراز تاکید کرد: این انقلاب از خون شهدا و ایثارگری آزادگان و جانبازان سیراب شده و رشد کرده است و آرزو و تلاشمان این است که پرچمش را به صاحب اصلی آن برسانیم.
,
 
,
وی در انتها با اشاره به ایام شهادت امام محمدباقر(ع) گفت: در مساجد و حسینیه هایتان کاری کنید که آل سعود و دیگر دشمنان بدانند اگر در بقیع گریه کن نیست و بقیع را خراب می کنند ما اینجا چراغ برای امام باقر، امام سجاد و امام صادق علیهم السلام روشن و هیئات را برپا کنیم.
,
 
,
مسئولان پاسخ بدهند که چرا در مذاکره خطوط قرمزی که رهبری مشخص کرده بودند رعایت نشد/ قضاوت در چارچوب عدالت لازمه تمدن سازی اسلامی است
, مسئولان پاسخ بدهند که چرا در مذاکره خطوط قرمزی که رهبری مشخص کرده بودند رعایت نشد/ قضاوت در چارچوب عدالت لازمه تمدن سازی اسلامی است,
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات اخیر رهبری در جمع اقشار مردم، گفت: اگر ایشان ولی امر ما مسلمین هستند باید اطاعتشان کنیم، مسئولان پاسخ بدهند که چرا در مذاکره خطوط قرمزی که رهبر انقلاب مشخص کرده بودند رعایت نشد؟
,
 
,
وی با اظهار اینکه اطاعات از ولایت به ما عزت داده و می دهد، تصریح کرد: باید بدانیم که هر زمانی شکست خوردیم فرمان نبرده ایم لذا اگر می خواهیم عزیز شویم باید حرف ولی را بپذیریم.
,
 
,
دژکام آرامش خاطر و دقت نظر رهبر انقلاب را از نقاط قوت سخنرانی ایشان عنوان کرد و با اعلام اینکه گاهی ما به حساب انقلابی بودن حرف هایی می زنیم که ممن است خارج از مدار شرع و دین باشد، گفت: در آن دیدار شعاری سر داده شد که رهبر انقلاب تذکری مبنی بر اینکه برخوردها و تصمیمات با مجرمین قاطع اما عادلانه خواهد بود، دادند.
,
 
,
امام جمعه شیراز با بیان اینکه نگاه رهبر انقلاب اسلامی به اینکه امروز و فردا می گذرد نیست، اظهار داشت: نگاه آقا این است که می خواهیم تمدن اسلامی بسازیم لذا باید توجه داشت که در تمدن سازی اسلامی هر کاری که انجام می دهیم باید در چارچوب عدالت باشد ولو اینکه دشمن در این چارچوب رفتار نکرده باشد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه