اخبار داغ

رونمایی از Z۴ ب‌ام‌و مدل ۲۰۱۹ +تصاویر

رونمایی از Z۴ ب‌ام‌و مدل ۲۰۱۹ +تصاویر
مانند اکثر کانورتیبل‌ها صندوق عقب Z4 کوتاه‌تر شده و اسپویلر یکپارچه با این بخش روی خودرو دیده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصاویری از ب‌ام‌و Z4 در سال 2019 در فضای مجازی منتشر شد، اینک تصاویر رسمی از جزئیات آن منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش عصر ایران ، همان‌طور که از ظاهر خودرو برمی‌آید، شباهت‌ها به مدل مفهومی غیرقابل انکار است.  این خودرو با کد تجاری M40i در نمای جلو نمای اسپورت داشته و در هر دو نمای جلو و عقب از چراغ‌های باریک و کشیده بهره می‌برد.

,

1

, 1,

در نمای انتهایی؛ سپر به سیستم تهویه مجهز شده و چراغ‌های این قسمت باریک‌تر شده‌اند. از طرفی مانند اکثر کانورتیبل‌ها صندوق عقب Z4 کوتاه‌تر شده و اسپویلر یکپارچه با این بخش روی خودرو دیده می‌شود.

,

در انتهای خودرو نوارها و بخش‌های فلزی براق در زیباتر شده این خودرو موثرند. چراغ‌های جلو نیز باریک بوده و به سمت عقب کشیده شده‌اند.

,

2

, 2,

اسپورت، پیشرفته و زیبا. کلماتی که می‌توان در مورد کابین خودرو به کار برد. مجموعه‌ای از صفحات  دیجیتالی سری 8 در  پشت فرمان قرار گرفته و فرمان شکلی سه پر به خود گرفته است.

,

3

, 3,

در فضای داخلی نیز برجستگی‌های داخلی و نوارهای کرومی جذاب هستند که  دور سیستم "آی درایو" را گرفته‌اند. شارژر بی‌سیم، فضایی برای وسایل کوچک، پورت USB از امکانات داخلی  خودرو هستند.

,

4

, 4,

ب‌ام‌و Z4 در بالاترین تریم خود  از موتور 3 لیتری جدید 6 سیلندر با قدرت 385 اسب‌بخار بهره می‌برد.

,

Z4 از ابتدا معرفی و قبل از نمایش مدل مفهومی، از دیفرانسیل عقب قفل شونده و سیستم تعلیق اسپورت در ارتفاع کم خبر داد و قرار است در روزهای آینده این خودرو قبل از رویداد خودرویی- ساحلی آمریکا رسما معرفی شود.

,

5

, 5,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه