اخبار داغ

رئیس پلیس استان کرمانشاه خبر داد؛

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در کرمانشاه
رییس پلیس استان کرمانشاه از انهدام یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۱۱۱ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری اعضای باند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد ، سردار منوچهر امان‌اللهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدیم یک باند ۳ نفره قاچاق را شناسایی و دستگیر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مامورین با رصد و کنترل موفق شدند این ۳ قاچاقچی عمده را دستگیر و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک که در منزل جاسازی کرده بودند کشف و ضبط کنند.

,

وی همچنین یادآور شد: از ابتدای سال تا کنون حدود ۸۰۵ کیلوگرم کشفیات انواع مواد مخدر داشتیم که طی آن ۱۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند.

,

امان اللهی با اشاره به برخورد جدی با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر گفت: تا کنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر خرده فروش شناسایی و دستگیر شدند و این کار همچنان ادامه خواهد داشت.

,

وی اذعان داشت: پاکسازی نقاط آلوده یکی از خواست های مردم و پلیس است که تا کنون توانستیم بیش از ۵۰۰ طرح در نقاط آلوده سطح استان اجرا کنیم.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: بحث ارتقاء و افزایش ظرفیت کمپ های ماده ۱۶ را جهت نگهداری معتادین متجاهر در دستور کار داریم که به محض تکمیل درصد قابل توجهی از معتادین جمع آوری می شوند تا از این طریق بسیاری از مشکلات و مزاحمت هایی که برای مردم ایجاد می شود کاهش پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه