اخبار داغ

با کاروان کرمانشاه در بازی‌های آسیایی؛

قول قهرمان بلامنازع پرتاب نیزه جهان برای تصاحب ۳ سکوی آسیایی

قول قهرمان بلامنازع پرتاب نیزه جهان برای تصاحب ۳ سکوی آسیایی
قهرمان پرتابگر نیزه معلولین جهان گفت: درصدد هستیم در بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا سکوی اول تا سوم آسیا را از آن خود کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، پرتابگر نیزه کشورمان که در المپیک ریو ۲۰۱۶ توانست با ثبت رکود جهان به نام خودش مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کند، حالا به اتفاق سایر هم‌تیمی‌هایش در اندیشه تصاحب سه سکوی آسیا در این رشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

محمد خالوندی که در المپیک ریو برای بار دوم رکورد جهان را جابه جا کند به قهرمان بلامنازع پرتاب نیزه المپیک و جهان تبدیل شده و هرجا حضور می‌یابد همکان انتظار کسب خوشرنگ‌ترین مدال را از وی دارند.

,

محمد خالوندی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: بعد از بازی‌های پارالمپیک ریو به همراه شماری از ورزشکاران و زیر نظر دکتر مصطفی بهرامی مربی تیم ملی نزدیک ۲ سال در خرم‌آباد اردو داشتیم.

,

وی افزود: از آنجا که شمار دو و میدانی‌کاران به ۸۳ نفر می‌رسد ورزشکاران در گروه‌های ۱۰ و ۱۵ نفری به صورت غیرمتمرکز با یک مربی در اردو حضور می‌یابند که در این میان من نیز به همراه ۱۰ نفر از ورزشکاران با هزینه شخصی در خرم‌آباد اقامت داشتم و در اردو حضور یافتم.

,

قهرمان پرتاب نیزه جهان با بیان اینکه هدفم کسب نتیجه بهتر در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، گفت: رقیبان اصلی‌ام در این رشته همگی ایرانی هستند زیرا در بازی‌های تیم ملی، ایرانی‌ها رکوردار آسیا هستند البته کشور ویتنام با برنز بازی‌های پارا المپیک لندن و تایلند و هندوستان نیز چند متر در رکوردزنی با ما فاصله دارند.

,

عضو تیم ملی دو و میدانی معلولین افزود: درصدد هستیم در پارالمپیک جاکارتا نماینده ایران و استان باشیم وسعی می‌کنیم سکوی اول تا سوم مسابقات این دوره را مثل بازی های جهانی ۲۰۱۷ لندن که بعد از ۲۰ سال برای دومین بار هرسه سکوی جهانی به ایران تعلق گرفت و بنده دوم شدم، از آن خود کنیم.

,

خالوندی با تاکید بر اینکه درصدد جابجایی رکورد جهانی و کسب مدال های خوش رنگ هستیم تا روحیه خوبی برای حضور در مسابقات ۲۰۲۰ توکیو به دست آوریم، گفت: استرس خانواده‌های ما از خودمان بیشتر است.

,

وی افزود: خیلی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، آرزوی کسب یک مدال برنز در مسابقات آسیایی را دارند، اما ما در برخی کلاس‌ها نفر اول تا سوم هستیم و این از توانایی مربی ما است که صادقانه بدون چشم‌داشت تنها به کمک هزینه‌ای از فدراسیون اکتفا کرده در حالی که اوضاع مالی فدراسیون‌ها هم خوب نیست ولی با دست خالی بچه‌ها را حمایت و کل امکانات خرم‌آباد را برای جانبازان و معلولان فراهم کرده است؛ جای تاسف است که وزارت ورزش به مربیان کم توجهی می کند.

,

خالوندی گفت: فدراسیون و وزات ورزش و جوانان از نظر افزایش پاداشی و حقوق باید فکری به حال مربیان کنند؛ همچنین امیدواریم در سالهای آینده وزارت ورزش منبع اعتباری خوبی از دولت بگیرید که حقوق ورزشکاران و مربیان را سروقت پرداخت کند تا ورزشکاران دغدغه مالی نداشته باشند اگرچه اوضاع مالی فدراسیون ما بهتر از دیگر فدراسیون‌هاست، اما چون تعداد ورزشکاران جانباز و معلول از المپیکی ها بیشتر است مسئولان باید نگاه ویژه ای داشته باشند.

,

قهرمان دو و میدانی پارا المپیک ادامه داد: همچنین مجلس بودجه مسابقات المپیک و پار المپیک را از هم جدا کرده چون ما قبلا از کمیته المپیک بودجه می‌گرفتیم با این مصوبه امکانات بیشتری از جمله مجموعه های وزشی در اختیار جانبازان و معلولان قرار می گیرد.

,

خالوندی با اشاره به اینکه استعدادهای کشف نشده‌ای داریم که به خاطر کمبود امکانات و عدم استعدادیابی‌ها مغفول مانده‌اند، گفت: بهمن ماه جشنواره‌ای بزرگ برای استعدادیابی جوانان برگزار می‌شود تا در المپیک پاریس ۲۰۲۴ بتوانیم درخشش بیشتری داشته باشیم.

,

این ورزشکار همچنین خواستار استفاده از تجارب ورزشکاران مدال آور و قهرمان به ویژه در فدراسیون جانبازان و معلولین و وزرش و جوانان شد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه