اخبار داغ

گرشاسبی: درباره بازنشستگیم تابع قانون هستم

گرشاسبی: درباره بازنشستگیم تابع قانون هستم
سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس می‌گوید در تلاش است تا بدون حاشیه تیمش رو به جلو حرکت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این باشگاه گفت: وضعیت‌مان بد نیست. مشغولیم و داریم تلاش می‌کنیم که بدون حاشیه حرکت رو به جلو خودمان را ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما هم مانند باشگاه استقلال بدهی مالیاتی زیادی دارید گفت: بدهی مالیاتی این دو باشگاه تقریبا نزدیک به هم است. با همت وزیر ورزش و جوانان و وزیر اقتصاد و دارایی فعلا این قضیه به ماده ۲۵۱ رفته چون این‌ها جرایم واقعی نبوده و به نوعی سهل‌انگاری باشگاه‌ها بوده است. ما در حال حاضر به دنبال پرداخت بدهی‌های جاری و بدهی‌های بازیکنان خود هستیم.

,

وی در مورد بخشیده شدن مالیات توسط دولت اظهار کرد: این مساله فعلا در حال بررسی است و در نهایت معلوم می‌شود که آیا به ما در این زمینه تخفیف داده می‌شود یا به طور کلی بخشیده می‌شویم.

,

وی در مورد جلسه‌اش با آقای تاج و محدودیت‌های مالی و درآمدهایی که از تبلیغات محیطی نشات می‌گیرد اظهار کرد: ما جلسات خوبی با سازمان لیگ و فدراسیون داشتیم. ان‌شاءالله تمام این مسائل بررسی می‌شود و به امید خدا نتیجه‌اش اعلام می‌شود. ما هنوز در مورد رقم این درآمدها اطلاعی نداریم و منتظر هستیم که در این باره در آینده شفاف‌سازی کامل شود.

,

وی در مورد قانون بازنشستگی و اینکه آیا خود او نیز جزو بازنشستگان به حساب می‌آید اظهار کرد: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. منتظریم که هرچه قانون بگوید آن را انجام دهیم و به آن عمل کنیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه