اخبار داغ

بارش شدید در فرودگاه مانیل فیلیپین حادثه آفرید

بارش شدید در فرودگاه مانیل فیلیپین حادثه آفرید
این هواپیما با 157 مسافر و 8 خدمه پرواز هنگام فرود در این فرودگاه نیز دچار لغزش شد و به همین دلیل مسئولان فرودگاه مجبور به تخلیه فوری سرنشینان آن شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 4 نفر از مسافران این هواپیما دچار جراحت شدند و درعین حال همگی سرنشینان دچار شوک زیادی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سخنگوی فرودگاه مانیل اعلام کرد: این فرودگاه به علت عملیات نجات سرنشینان این بوئینگ و جلوگیری از حوادث احتمالی بیشتر تا ظهر امروز به روی پروازهای داخلی و خارجی بسته بود.
طبق این گزارش ، سرنشینان این هواپیما از بروز یک سانحه و فاجعه حتمی نجات یافتند.
کارشناسان فرودگاه اعلام کردند : بارش شدید باند فرودگاه را کاملا لغزنده کرده بود و درعین حال یکی از دو موتور هواپیما نیز از کار افتاده بود. 
مانیل مرکز فیلیپین روز سه شنبه گذشته نیز در اثر بارش های شدید مونسون پس از بروز توفان 'یاگی' شاهد وقوع سیلاب گسترده بود که 6 نفر کشته و هزاران نفر بی خانمان برجای گذاشت.
طبق گزارش سازمان نظارت بر فجایع طبیعی فیلیپین، حدود 1.1 میلیون نفر از جمعیت مانیل از باران های شدید و سیلاب جاری در پایتخت متاثر شدند و بیش از 60 هزار نفر از مناطقی که سیلاب در آن شدت بیشتری داشته، تخلیه شده اند.
این سازمان همچنین در گزارش خود تاکید کرد: دراثر سیلاب های شدید در نقاط مختلف فیلیپین در یک هفته اخیر 400 هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شده و بسیاری از آنها بی خانمان شدند.
فیلیپین با جمعیتی بیش از 100 میلیون نفر از کشورهای حادثه خیز جهان است و در سال به طور متوسط با 20 طوفان سهمگین که از شرایط آب و هوایی اقیانوس آرام ایجاد می شود، دست به گریبان است.

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه