اخبار داغ

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خبر داد؛

راه‌اندازی کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی

راه‌اندازی کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی از راه اندازی کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رئوفی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: کلینیک مشاوره اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی از اول مهرماه راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

رئوفی اظهار کرد: با راه اندازی این مرکز دانشجویان می توانند از مشاوره های کسب و کار بهره مند شوند.

,

وی ادامه داد: در و.اقع این مرکز با هدف ارائه مشاوره‌های شغلی به دانشجویانی که درصدد راه‌اندازی کسب و کار جدید هستند و نیاز به مشاوره شغلی جهت رفع مشکلات و موانع کسب و کار دارند، ایجاد خواهد شد.

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی بیان کرد: همچنین خدماتی در راستای بهبود توسعه کسب و کار کسانی‌که براساس علاقه، استعداد، مهارت رشته تحصیلی و یا نیاز بازار، مشاوره‌های مختلفی ارائه می‌شود.

,

رئوفی اظهار کرد: امیدواریم راه‌اندازی این کلینیک منجر به تربیت و پرورش دانش آموختگان مهارتی کارآفرین، ارتباط دانشجویان با کارآفرینان به منظور استفاده از تجربیات و ایجاد شبکه‌ای بین دانشگاه، صنایع و کارآفرینان شود.

,

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی در استان مرکزی در ۲۱ مرکز فعالیت دارد بیان کرد: بیش از ۵ هزار دانشجو در رشته های مختلف در این دانشگاه در استان مشغول به تحصیل هستند.

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی اضافه کرد: تا کنون برای ۳۰ هزار و ۴۸۶ نفر دانشنامه صادر شده است.

,

رئوفی اظهار کرد: امسال در راستای مهارت آفرینی هشت رشته جدید به رشته های دانشگاه اضافه شده است بیان کرد: مربی گری فوتبال، گازرسانی، کنترل ترافیک، عمران شهرسازی، عمران ترافیک شهری، صنایع غذایی، پایش فاضلاب و ... از جمله رشته ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه