اخبار داغ

اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای بهسازی روستاهای شهرستان لردگان

اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای بهسازی روستاهای شهرستان لردگان
مدیرکل بنیاد مسکن استان چهار محال و بختیاری گفت: 6 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای توسعه و بهسازی روستاهای شهرستان لردگان اختصاص داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار جهانبین نیوز؛ در جلسه ای که با حضور سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکل استان و رئیس بنیاد مسکن شهرستان در محل دفتر فرمانداری  لردگان تشکیل شد برهان حسین پور آقائی فرماندار لردگان گفت: شهرستان لردگان دارای بیشترین تعداد روستا در سطح استان می باشد و این امر نیاز به برنامه ریزی منسجم برای رفع مشکلات و توسعه هرچه بیشتر روستاهای شهرستان را می طلبد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی گفت: با توجه به وضعیت درآمدی روستاییان در شهرستان لردگان لازم است در زمینه رفع مشکلات مسکن روستاییان، اخذ مجوزات ساخت مسکن و اعطای وام تمهیدات لازم اندیشیده شود تا روستاییان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

فرماندار لردگان گفت: کلیه ادارات خدمات رسان شهرستان جهت همکاری با بنیاد مسکن برای ساخت و ساز مسکن روستاییان و توسعه روستاها آماده همکاری می باشند که نیاز است جهت توسعه هرچه مناسبتر روستاها قبل از انجام کارها برنامه ریزی های لازم با ادارات خدمات رسان شهرستان انجام گیرد تا تداخلی در کارها پیش نیاید.

در ادامه سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: به منظور بازدید از پروژه های عمرانی که در سطح شهرستان لردگان وجود داشت سفری را به این شهرستان داشتیم.
وی گفت: حدود ۶ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی (ملی و استانی) برای بهسازی روستاها در سطح شهرستان لردگان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: برای اعطای قیر رایگان به شهرستان نیز مبلغ یک میلیارد تومان پیش بینی در جهت تکمیل پروژه های عمران روستایی در این شهرستان در نظر گرفته شده است و در منابع اعتباری آتی نیز به محض ابلاغ شدن پروژه های دیگری برای شهرستان در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: در بحث مسکن روستایی از ابتدای شروع بحث مسکن روستایی تا الان مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان توزیع اعتبارات با همکاری بانک ها در سطح شهرستان انجام شده است و حدود ۲۱ میلیارد تومان دیگر نیز پیش بینی اعتبارات سال جاری می باشد که مبلغ تسهیلات مسکن روستایی بین ۱۸ - ۲۰ و ۲۵ میلیون تومان می باشد که بستگی به نوع ساخت و ساز مسکن دارد و بازپرداخت آن ۱۵ ساله می باشد.

وی در پایان به ساخت و ساز مسکن برای فاقدین مسکن در شهرها نیز اشاره کرد و گفت: در صورتی که زمین در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته شود می توان سالانه ۱۰۰ واحد مسکونی ساخت و تحویل داد.

انتهای پیام/

 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه