اخبار داغ

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان:

پیام سردار را از منظر رنجش نباید دید

پیام سردار را از منظر رنجش نباید دید
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت:اصحاب رسانه باید از ضعفی که سردار در رابطه با عدم طرح مطالبات مردم در برخی رسانه‌ها مطرح کردند استقبال کنند و انتقادات منطقی را پذیرا باشند نه اینکه جبهه‌گیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احمدعلی مقدم دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به پیام سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مورد مطالبات مردم از اصحاب رسانه که دربردارنده بازتاب‌های گوناگونی در بین اصحاب رسانه بود، اظهار داشت: پیام فرمانده شجاع و انقلابی سردار ابوحمره که به‌مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار صادر شد، نشان از دلسوزی و احساس مسؤولیت وی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان , راه آرمان,

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اظهار خرسندی نسبت به پیام وی ادامه داد: سردار از سر احساس تکلیف این پیام را صادر کردند و جای تشکر و سپاس از زحمات و دلسوزی‌های وی وجود دارد در این بین با توجه به جبهه‌گیری نسبت به‌ مواضع به‌حق وی چند نکته حائز اهمیت است.

,

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان تصریح کرد: سردار ابوحمزه در پیام خود مطالبات و انتظارات مشروع و به‌حق اکثر مردم شریف، انقلابی و شهید پرور را از همه فعالان عرصه رسانه بیان کردند زیرا صاحبان رسانه ضمن اینکه خود ناظر بر عملکرد دستگاه‌های اجرائی، مدیران و مسؤولان هستند مردم هم ازاصحاب رسانه مطالباتی دارند.

,

مقدم ادامه داد: در حالی که می‌بینیم بعضی اصحاب رسانه از طرح مطالبات اکثر اقشار مردم غافل شده‌اند و در برابر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دم فرو بسته‌اند.

,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطرنشان کرد: به نظر بنده اصحاب رسانه باید از ضعفی که سردار در رابطه با عدم طرح مطالبات مردم در برخی رسانه‌ها مطرح کردند استقبال کنند و انتقادات منطقی را پذیرا باشند نه اینکه جبهه‌گیری کنند.

,

وی مطرح کرد: به پیام سردار ابوحمزه از دیدگاه رنجش نباید نگریسته شود بلکه باید باب آسیب‌شناسی رسانه‌ها قلمداد شده و منتهی به انجام رسالت اصحاب رسانه شود.

,

این فعال سیاسی تأکید کرد: طبق آیات الهی و احادیث همه ما محتاج تذکر هستیم و جای خوشبختی وجود دارد که اکثریت به‌اتفاق اصحاب رسانه استان این پیام مسؤولانه سردار ابوحمزه را با دید مثبت نگاه کرده‌اند.

,

کارشناس سیاسی گفت: اصحاب رسانه‌ای که از مطرح کردن مطالبات مردم به شگفتی افتاده‌اند باید عرض کنم من از شگفتی ایشان به شگفتی افتادم زیرا جای تعجب است که چگونه تذکر و توصیه به اصحاب رسانه جای شگفتی دارد در حالی که همه ما هر روز و ساعت نیاز به تذکر و توصیه داریم و اعتقادم این است که همین توصیه‌ها و تذکرات ما را به‌سوی تکامل پیش می‌برد.

,

مقدم ادامه داد: جا داشت این عزیز رسانه‌ای ضمن قدردانی از توصیه‌ها و دلسوزی سردار ابوحمزه به ارائه عملکرد رسانه خود نسبت به مطالبات مطرح شده در پیام سردار اقدام می‌کردند نه اینکه کل مطالب مطروحه را زیر سؤال و به حاشیه ببرند و از اینکه وی خواستار طرح مطالبات مردم شده‌اند به‌شدت موضع گیری کنند.

,

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان عنوان داشت: از اینکه این عزیز رسانه‌ای اعلام داشتند که بسیاری از موارد مطرح شده سردار ابوحمزه اساساً امکان‌پذیر نیست برای بنده سؤال پیش آمد که چگونه تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و یا بازگو کردن موفقیت‌های چشمگیر ۴ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی امکان‌پذیر نیست؟

,

وی ادامه داد: چگونه نمی‌توان جنایت‌ها و خیانت‌های رژیم منحوس پهلوی، آمریکا، انگلیس، رژیم غاصب صهیونیستی و آل‌سقوط(سعود) را برای مردم بازگوکرد؟ و یا چگونه نمی‌توان ابعاد خیانت فتنه و فتنه‌گران را برای مردم بازگو کرد با اینکه مقام معظم رهبری توصیه فرمودند که باید ابعاد فتنه و فتنه‌گران مرتب برای مردم بازگو شود.

,

این فعال سیاسی ادامه داد: چگونه بازگو کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی اقشار مختلف مردم به‌ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه غیرممکن است؟ و چگونه امکان‌پذیر نیست که در مورد بی‌حجابی، بد حجابی، ابتذال، فساد و تبعات آن هشدار داد؟
مقدم تصریح کرد: این برادر رسانه‌ای اظهار داشته‌اند که در کشور ما سخت‌ترین شرائط برای خبرنگاران مستقل وجود دارد بهتر بود بسیار واضح و شفات می‌فرمودند که چه شرایط سخت و طاقت‌فرسائی برای این عزیزان وجود دارد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه