اخبار داغ

امروز صورت گرفت؛

اعتراض کارگران تولی پرس به تعطیلی دوهفته‌ای شرکت/ نبود مواد اولیه اصلی‌ترین مشکل کارخانه است

اعتراض کارگران تولی پرس به تعطیلی دوهفته‌ای شرکت/ نبود مواد اولیه اصلی‌ترین مشکل کارخانه است
کارگران شرکت تولی پرس با تجمع در مقابل شرکت خواستار حل مشکلات شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شاخص، شرکت تولی‌پرس، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده مواد شوینده و پاک‌کننده در ایران می‌باشد، که در سال ۱۳۴۳ در شهر تهران تأسیس شد و دفتر مرکزی آن،همچنان در تهران قرار دارد ولی کارخانجات تولیدی شرکت تولی‌پرس، در استان قزوین مستقر می‌باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

حدود ۷۰۰ پرسنل در کارخانه تولی‌پرس شهر صنعتی قزوین مشغول به کار هستند؛ اما مدتی است که این شرکت با مشکلاتی مواجه شده و نارضایتی کارگران را به دنبال داشته است.

,

کارگران این شرکت در تیرماه سال جاری در اعتراض به عدم تولید و تعطیلی کارخانه در مقابل فرمانداری شهر صنعتی قزوین تجمع کردند و مسئولین با برگزاری جلسه قول مساعد برای حل مشکلات آن‌ها دادند.

,

اما امروز ۲۷ مردادماه تجمع و اعتصاب دوباره کارگران شرکت تولی در مقابل شرکت حاکی از این است که مشکلات آن‌ها هنوز رفع نشده است.

,

, , ,

یکی از کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار شاخص، اظهار کرد: علت تجمع امروز به دلیل اعلام تعطیلی دوهفته‌ای کارخانه است که کارگران به ان معترض هستند.

, شاخص،,

وی افزود: مدیر شرکت در این تجمع به میان کارگران آمد و با ان‌ها به گفت‌وگو پرداخت و علت تعطیلی را نبود مواد اولیه اعلام کرد.

,

این کارگر ابراز کرد: خواسته ما این است که کارخانه به مدت دوهفته تعطیل نشود و حداقل کارگران به صورت هشت ساعته سرکار بیایند.

,

وی عنوان کرد: ما از مدیر شرکت درخواست کردیم که مشکل مواد اولیه را حل کنند اما در پاسخ گفتند که صنعت و معدن برای حل این مشکل با شرکت همکاری نمی‌کند.

,

کارگر شرکت تولی پرس خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات ما این است که پس از فروردین ماه بیمه کارگران به صورت ۸ ساعته واریز می‌شود در حالی که باید ۱۲ ساعته باشد.

,

وی بیان کرد: در حال حاضر نمایندگان کارگران برای صحبت با مدیران شرکت جلسه برگزار کرده‌اند و منتظر نتیجه گفت‌وگوها هستیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه