اخبار داغ

احمد توکلی:

گناه یقه‌سفیدهای مجرم، از قمه‌کش‌های خیابانی بیشتر است

گناه یقه‌سفیدهای مجرم، از قمه‌کش‌های خیابانی بیشتر است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیدبان شفافیت و عدالت گفت: گناه مجرمان یقه سفید‌ی که حق دیگران را ضایع می‌نمایند از مجرمانی که در خیابان‌ها قمه‌کشی می‌کنند بیشتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ روز گذشته دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت در چهارمحال و بختیاری با حضور احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیدبان شفافیت و عدالت، افتتاح شد.

توکلی در این برنامه اظهار کرد: فعالیت اعضای دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت همانند دوربینی است که بر عملکرد افراد نظارت دارد و از همین‌رو می‌تواند برکات زیادی برای این استان داشته باشد.

وی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مهم و ضروری عنوان و بیان داشت: تحقق این واجب دینی از حکومت اشرار بر مردم جلوگیری می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اشرار فقط منحصربه کسانی که در خیابان قمه‌کشی می‌کنند نمی‌شود و افرادی هم که به آشنایان خود وام‌های چند میلیاردی می‌دهند و برای اعطای وام به زوج‌های جوان بهانه می‌آورند هم در گروه افراد شرور قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: گناه مجرمان یقه سفید‌ی که این‌گونه عمل می‌کنند و حق دیگران را ضایع می‌نمایند از مجرمانی که در خیابان‌ها قمه‌کشی می‌کنند بیشتر است.

توکلی، دیده‌بان شفافیت و عدالت را سازمانی غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی عنوان و بیان داشت: اعضای این سازمان هیچ انتفاعی نداشته و برای عضویت هم ماهانه باید حق عضویت پرداخت کنند.

وی افزود: اعلام جرم و تخلف مسئولان در استان‌ها و دستگاه‌ها طبق قوانین ازجمله وظایف دیده‌بان شفافیت و عدالت است.

رئیس هیئت مدیره دیدبان شفافیت و عدالت بیان داشت: استان‌ها هیچ محدودیتی در حوزه اختیارات دیده‌بان شفافیت و عدالت در مرکز ندارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه