اخبار داغ

سردار اشتری خبر داد؛

کاهش جرایم خشن در خراسان رضوی

کاهش جرایم خشن در خراسان رضوی
سردار اشتری گفت: رضایت مجاوران و زائران امام رضا(ع) افزایش پیدا کرده است و جرایم خشن در خراسان رضوی کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار حسین اشتری شب گذشته در حاشیه ششمین دوره همایش خانوادگی فرماندهان و پیشکسوتان ناجا در جمع خبرنگاران گفت: پیشکسوتان ناجا افتخار این مجموعه هستند و استفاده از تجارب این عزیزان در ماموریت‌های آتی کارکنان جوان تاثیر مثبتی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده نیروی انتظامی به تجربیات گران‌بهای پیشکسوتان سرافراز  نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: این عزیزان در طول خدمت صادقانه خود، افتخارات و مجاهدت‌های بی‌شماری رقم زدند و باید تجاربشان را به نسل جوان نیروی انتظامی منتقل کنیم.

,

وی از خدمات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و همراهی شهروندان با پلیس خدمتگزار تقدیر و تشکر کرد و بیان کرد: مجموعه انتظامی خراسان رضوی با تلاش و همت مضاعف، توفیقات خوبی به‌دست آورده است و با توجه به آمار و شاخص‌های موجود، خوشبختانه در مشهد و خراسان رضوی وضعیت امنیتی بسیار مطلوب است، رضایت مجاوران و زائران امام رضا (ع) افزایش پیدا کرده و به‌صورت شبانه‌روز همکاران بنده مشغول خدمت‌رسانی به مردم عزیز هستند.

,

سردار اشتری خاطرنشان کرد: جرایم خشن در استان با اقدامات پیشگیرانه‌ای که صورت گرفته کاهش پیدا کرده و امیدواریم با عنایت خاصه علی ابن موسی الرضا(ع) و دعای خیر زائران و مردم شریف مشهد مقدس، همکاران ما بتوانند بیشتر از گذشته خدمتگزار این عزیزان باشند.

,

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص همکاری مردم و اصناف برای پیشگیری از احتکار کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم گفت: امروز در تامین کالاها و اقلام موردنیاز مردم هیچ مشکلی نداریم و آن دسته از افرادی که به‌دنبال منافع شخصی خود بوده و برخی از اقلام را احتکار می‌کنند، برای یاری مردم و مقابله با نقشه‌های دشمن همکاری کنند.

,

وی اظهار کرد: وزارت صنعت و معدن و اتحادیه‌های مختلف، سامانه‌ای را تعریف کردند که کسانی که انبار دارند، اعلام کنند تا به مرور و در صورت نیاز آن اجناس به بازار تزریق شود.

,

سردار اشتری افزود: کسانی هم که رعایت نکنند، بدانند ماموران نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی کار خود را با جدیت دنبال کرده و با اشرافی که دارند نمی‌گذارند کالای مورد نیاز مردم احتکار شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه