اخبار داغ

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

اگر آقایان فردا تکلیف شهردار کرج را مشخص نکنند پشت پرده ها را به مردم می گویم/ دخالت شورا در امور اجرایی جرم است

اگر آقایان فردا تکلیف شهردار کرج را مشخص نکنند پشت پرده ها را به مردم می گویم/ دخالت شورا در امور اجرایی جرم است
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم آقایان فردا تکلیف شهردار را مشخص کنند و الا مجبورم پشت پرده هایی را با مردم در میان بگذارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درباره حواشی انتخاب شهردار کرج گفت: اول شهریور ماه آغاز به کار شورای شهر پنجم است اما طی مدت یک سال کرج شهردار نداشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیز اکبریان صبح امروز شنبه با حضور در برنامه رادیو البرز افزود: سه ماه شهرداری کرج سرپرست داشت و بعد صاحب شهردار شد، 4 ماه کار کرد و رفت، دوباره سرپرست انتخاب شد  و انتخاب شهردار با مشکل مواجه شد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: وزارت کشور به سرپرست کنونی شهرداری کرج جواب مثبت نداد و موجب انصراف وی از کاندیداتوری شهرداری شد. 
,
 
,
اکبریان با اشاره به اینکه امیدواریم شورا سریعتر تصمیم بگیرد تصریح کرد: علت عمده این مسئله دخالت های بیرونی در امور شورا است. 
,
 
,
وی گفت: 13 نفر شورا نمی خواهند با هم باشند چرا که در غیر این صورت مشکل حل خواهد شد، البته 23 ماه مبارک رمضان بود که ساعت 5 صبح با خروج از منزل 50 کارگر نارنجی پوش را مقابل منزلم مشاهده کردم و علی رغم اینکه از ابتدای سال حقوق نگرفته بودند صدایشان در نمی آمد، این انصاف است؟ 
,
 
,
اکبریان افزود: انصاف است من به عنوان مدیر اولین نفر حقوقم را دریافت کنم اما بقیه عوامل حقوق خود نگیرند؟ این مسئله بی سر و سامانی است که به عدم وجود مدیر عالی شهر یا شهردار و در نهایت تشدد اختلاف درون شورا باز خواهد گشت. 
,
 
,
وی اظهار داشت: شورای کنونی ما 8 + 4 + 1 شده است و دو گروه اول با دو طیف مدیریت شده و بخش سوم نیز مستقل فعالیت می کند. 
,
 
,
اکبریان تصریح کرد: اداره شهر به سبک کنونی درست نیست، باید با وفاق مدیری انتخاب شود که همه اعضای شهر بتوانند به آن کمک کنند. 
,
 
,
وی گفت: آیا تصور این است که از شهردار حل مشکل پروژه میدان سپاه مطالبه شود؟ خیر بعضا به شهردار می گویند شخص مورد نظرشان را شهردار فلان منطقه کنند لذا استاندار و فرماندار باید به این مسئله ورود کنند چرا که دخالت شورا در امور اجرایی جرم است. 
,
 
,
اکبریان افزود: بین 13 نفر اعضای شورا شاید 3 نفر در امور اجرایی دخالت می کنند و به همه اعضا تعمیم داده نمی شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: امیدوارم آقایان فردا تکلیف شهردار را مشخص کنند و الا پشت پرده هایی را درباره دو گروه مذکور با مردم مجبورم در میان بگذارم. 
,
 
,
اکبریان با اشاره به اینکه سعی کردم سکوت کرده و دخالت نکنم تا اعضای شورا به وفاق برسند تصریح کرد: درباره رفتن اصغر نصیری، انتخاب شهردار و ... سعی کریم سکوت کنیم تا این مشئله را به گردن ما نیاندازند. 
,
 
,
وی گفت: عدم وجود شهردار طی یک سال در کرج شایسته مردم نیست، اعضای شورا ادعای مدارک، تحصیلات و پروفسوری دارند، من نمی خواهم بی احترامی کنم اما باید دموکراسی و کنار یکدیگر نشستن را یاد بگیریم. 
,
 
,
اکبریان افزود: روند دموکراسی این است که به یکدیگر توهین نکنیم، همدیگر را تحمل کرده و به نقطه مشترک برسیم حتی اگر فرد انتخاب شده قوی بوده و از حزب یک عده نباشد. 
,
 
,
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان داشت: اگر اعضای شورا به دنبال باند و حزب باشند مردم بدبخت خواهند شد. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
 
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه