اخبار داغ

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

پالایشگاه کرمانشاه زیر تیغ تفحصی‌ مجلس /هیئت «تحقیق و تفحص» مجلس به کرمانشاه سفر می‌کند

پالایشگاه کرمانشاه زیر تیغ تفحصی‌ مجلس /هیئت «تحقیق و تفحص» مجلس به کرمانشاه سفر می‌کند
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت تحقیق و تفحص مجلس از پالایشگاه کرمانشاه طی هفته‌های آینده به استان سفر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد صفری در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت:قرار شده هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از پالایشگاه کرمانشاه این هفته یا هفته آینده برای بررسی موضوع به استان سفر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی افزود: در صحبت‌هایی که با شهاب نادری (نماینده مردم اورامانات در مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی ) داشتم تاکید کردم که مردم منتظرند و از هیئت هم دعوت هم کردیم و قرار بود هفته گذشته بیایند اما نماینده‌ها در حوزه‌های انتخابیه خود بودند و این امر ممکن نشد.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حتی نامه مکتوب به پورابراهیمی (رییس کمیسیون اقتصادی مجلس) ارسال کرده‌ام و بیان کرده‌ام که این هیئت قرار بود 23 فروردین‌ماه امسال به کرمانشاه بیایند و پاسخشان این بوده که موضوع در دستور کار است.

,

صفری همچنین در ادامه اشاره‌ای به پالایشگاه آناهیتا هم داشت و تصریح کرد: بنای کار را بر رسیدگی به پروژه‌های نیمه‌تمام گذاشته‌ایم؛ این پروژه سال 85 مجوزش اخذ شده اما تاکنون تنها سه درصد پیشرفت داشته و در حد فنس کشی و دیوارکشی باقی مانده است.

,

وی بیان داشت: تاکنون چند جلسه با وزیران اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص این پالایشگاه داشته‌ایم و امیدواریم امسال روند اجرایی آن آغاز شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه