اخبار داغ

رئیس اتحادیه املاک مشهد خبر داد؛

افزایش ۱۵ درصدی نرخ اجاره بها در مشهد

افزایش ۱۵ درصدی نرخ اجاره بها در مشهد
رئیس اتحادیه املاک مشهد گفت: آنچه در سیستم های ما ثبت شده است تنها افزایش 15 درصدی را نشان می دهد، میدواریم با کاهش قیمت های مصالح در کشور قیمت خرید و فروش و بالطبع اجاره بهای منازل نیز کاهش پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مرادزاده در گفتگو با صبح توس؛ در خصوص وضعیت بازار مسکن، اظهار کرد: در اردیبهشت و خرداد ماه مقدار کمی افزایش قیمت را تجربه کردیم اما از ابتدای تابستان تاکنون هیچ افزایش قیمتی در بحث کرایه ها و خرید و فروش نداشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: از ابتدای تابستان بازار وارد یک رکود اثرگذاری شده است، تعداد معاملات نیز کاهش پیدا کرده زیرا صاحب خانه و مستاجر بدون اطلاع به املاک، خانه را تمدید می کنند.

,

 

,

رئیس اتحادیه املاک مشهد با بیان اینکه تعداد خرید و فروش در ماه های اخیر به شدت کاهش یافته است، گفت: علت این کاهش خرید و فروش سرگردانی مردم در بازار آشفته فعلی است و در واقع مردم منتظرند تا سرنوشت بازار را ببینند و بعد از آن اقدام به خرید یا فروش کنند.

,

 

,

وی ادامه داد: در بخش اجاره نیز چون یک محصول مصرفی خانوار است عملا کم و زیاد شدن معاملات معنایی ندارد، البته ما نیز در این خصوص آماری نداریم زیرا مراجعات به بنگاه ها کاهش یافته است زیرا مستاجر تمایل دارد در محل خود بماند.

,

 

,

مرادزاده با بیان اینکه آنچه در سیستم های ما ثبت شده است تنها افزایش 15 درصدی را نشان می دهد، بیان کرد: امیدواریم با کاهش قیمت های مصالح در کشور قیمت خرید و فروش و بالطبع اجاره بهای منازل نیز کاهش پیدا کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه