اخبار داغ

سرپرست سازمان راهیان نور کرمانشاه خبر داد؛

رشد ۸۵ درصدی اعزام کرمانشاهیان به مناطق عملیاتی غرب

رشد ۸۵ درصدی اعزام کرمانشاهیان به مناطق عملیاتی غرب
سرپرست سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: میزان اعزام زائرین استان به مناطق عملیاتی غرب نسبت به سال گذشته ۸۵ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از   مرصاد ، یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: از ابتدای سال در قرارگاه راهیان نور با برنامه ریزی های انجام گرفته ۲۴ هزار و ۲۱۰ نفر از زائرین استان به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند که این میزان نسبت به سال گذشته ۸۵ درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی افزود: در این میان از یادمان عملیات بازی دراز ۲۱ هزار و ۱۲۳ نفر و در سالروز عملیات مرصاد نیز از یادمان مرصاد  ۵ هزار و ۱۲۴ نفر بازدید کرده اند و مابقی در قالب کاروان های راهیان نور به دیگر مناطق اعزام شدند.

,

عزیزی گفت: با اقدامات قرارگاه راهیان نور و برنامه ریزی های انجام گرفته از سوی همه کمیته ها سعی شده بستر نزدیک شدن به اهداف مد نظر مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد زمینه برای زیارت بامعرفت فراهم شود.

,

سرپرست سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این میان حدود ۱۷۰ هزار و ۳۷۳ نفر از زیارت گاه ها و مناطق عملیاتی بازدید کرده اند که بیشترین بازدیدها به یادمان مرصاد تعلق گرفت.

,

عزیزی با اشاره به اینکه در راستای ماموریت های سپاه در ایام پیک راهیان نور مبنی بر اسکان زائرین در این استان ۷۰ هزار و ۹۷۷ نفر - روز اسکان شبانه داشتیم، خاطرنشان کرد: اردوگاه های فرهنگی- تربیتی توحید، زائر سرای کربلا و ساختمان شهید دکامی به عنوان قرارگاه مرکزی راهیان نور و دیگر اسکان ها آمادگی کامل برای اسکان زائرین سراسر کشور را دارند.

,

وی با بیان اینکه آمارها از افزایش اعزام وبازدید از مناطق عملیاتی حکایت دارد از فراهم شدن زمینه حضور زائران سراسر کشور در کرمانشاه خبر داد و افزود: علاوه بر بحث کمی، از نظر کیفی هم برنامه های خوبی در اردوگاه ها و زائر سراها و یادمان ها شامل فضا سازی های فرهنگی و معنوی، مدیحه سرایی و نماز جماعت، حضور مدیران کاروان و راویان مجرب و استقرار روحانیت تدارک دیده شده است.

,

عزیزی با اشاره به اینکه بر روی اعزام به مناطق عملیاتی غرب متمرکز هستیم بیان کرد: در بحث اعزام به مناطق عملیاتی شمال غرب درخواست افراد و اداراتی که متقاضی اعزام هستند پیگیری خواهد شد و مشکلی در این راستا نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه