اخبار داغ

فرماندار بیله سوار مطرح کرد؛

گیاهان دارویی ظرفیت مغفول مانده در بیله‎سوار مغان

گیاهان دارویی ظرفیت مغفول مانده در بیله‎سوار مغان
فرماندار بیله‎سوار گفت: گیاهان دارویی ظرفیتی مغفول مانده در بیله‎سوار مغان است و اگر کشت و کار آنها به مزارع کشیده نشود به مرور از صحنه طبیعت حذف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، حسن قبادی امروز در نشست بررسی قابلیت‌های شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با وجود رویش انواع گیاهان دارویی در مناطق مختلف دشت مغان بویژه مناطق روستایی بیله سوار، هنوز این ظرفیت در این شهرستان مغفول مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: اگر گیاهان دارویی منطقه بیله‌سوار معرفی و شناسانده نشوند و اگر کشت و کار آنها به مزارع کشیده نشود به مرور از صحنه طبیعت حذف خواهد شد.

,

فرماندار بیله‎سوار با تاکید براینکه برای استفاده از ظرفیت گیاهان دارویی آماده از سرمایه‎گذاری در حوزه بسته‎بندی و فرآوری گیاهان دارویی حمایت می‎شود،تصریح کرد:  رویکرد تجاری سازی  گیاهان داروسازی فرصتیفراهم می آورد تا در کنار افزایش توان اقتصاد خانوار، کشاورزان منطقه در بخش کشت مکمل هم حضور یابند.

,

وی اضافه کرد: آماده پذیرش سرمایه گذار در زمینه گیاهان دارویی هستیم، و برای قرار دادن فضا در اختیار سرمایه گذاران، جوانان تحصیل کرده در رشته های مختلف زراعت و باغبانی در اولویت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه