اخبار داغ

سازمان عفو ​​بین الملل گزارش داد؛

قتل ده ها تن از مردم اندونزی به دست پلیس در آستانه برگزاری بازی های آسیایی 2018

قتل ده ها تن از مردم اندونزی به دست پلیس در آستانه برگزاری بازی های آسیایی 2018
سازمان عفو ​​بین الملل در گزارشی اذعان کرد که پلیس اندونزی ده ها تن از مجرمان سطح پایین را پیش از میزبانی بازی های آسیایی سال 2018 به قتل رسانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ پلیس اندونزی متهم به کشتن ده ها نفر در بازی های آسیایی سال 2018 شد.سازمان عفو ​​بین الملل در گزارشی اذعان کرد که پلیس اندونزی ده ها تن از مجرمان سطح پایین را پیش از میزبانی بازی های آسیایی سال 2018 به قتل رسانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
طبق گفته این سازمان، مرگ 31 نفر بین ماه های ژانویه و آگوست سال جاری در شهرهای میزبان بازی های آسیایی که روز شنبه در جاکارتا و پالمبنگ آغاز شد، رخ داد.
,
 
,
طی این گزارش، پلیس در همان مدت، حداقل 77 نفر را در سراسر کشور کشته است و خاطرنشان کرد که قتل به اتهام جرم های جزئی نسبت به سال 2017، افزایش 64 درصدی داشته است.
,
 
,
گروه حقوق بشر، تاکتیک های مورد استفاده پلیس اندونزی را غیرضرور و مفرط توصیف کرد.
,
 
,
عثمان حمید رئیس اجرایی سازمان عفو بین ‌الملل در امور اندونزی گفت: "در ماه های پیشین بازی های آسیایی، مقامات وعده دادند که امنیت را برای همگان بهبود بخشند. در عوض، ما شاهد تیراندازی و کشتن ده ها تن از مردم در سراسر کشور بدون هیچ پاسخگویی از سوی پلیس بوده ایم."
,
 
,
وی افزود: "این ارقام تکان دهنده، الگوی واضح استفاده از زورِ غیرضرور و مفرط نیروی پلیس و حجاب دائمی معافیت که امنیت عمومی نهادها را لکه دار می کند را نشان می دهد."
,
 
,
حمید ادامه داد: "میزبانی یک رویداد ورزشی بین المللی نباید به قیمت رها کردن حقوق بشر باشد. کشتار باید متوقف شود و تمام مرگ ها باید به طور سریع و مؤثر مورد بررسی قرار گیرد."
,
 
,
تلاش ها برای دستیابی به مقامات اندونزی به منظور توضیح این ماجرا، ناکام ماند.
,
 
,
کشتار ده ها تن از مردم به دست پلیس اندونزی در میزبانی بازی های آسیایی سال 2018
, کشتار ده ها تن از مردم به دست پلیس اندونزی در میزبانی بازی های آسیایی سال 2018,
 
,
به نقل از cnn، سازمان عفو ​​بین الملل گفت که بسیاری از این قتل ها در مورد افرادی صورت می پذیرد که با دارا بودن سلاح گرم و سرد از موتور سیکلت ها برای غارت مردم استفاده می کنند.
, cnn,
 
,
این سازمان افزود که پیش از بازی های آسیایی و طی روزهای 3 تا 12 جولای، 11 نفر در منطقه جاکارتا و 3 نفر در ناحیه جنوب سوماترا به عنوان بخشی از عملیات امنیت عمومی به ضرب گلوله پلیس کشته شدند.
,
 
,
گزارش سازمان عفو بین الملل همچنین ادعا کرد که 41 نفر از ناحیه پا مورد شلیک قرار گرفته اند، در حالی که بیش از 700 نفر از دستگیرشدگان به جرائم جنایی متهم شده اند. پلیس اندونزی ابتدا شلیک می کند، سپس مورد بازجویی قرار می دهد.
,
 
,
حمید گفت: "کمیته ملی حقوق بشر و کمیسیون ملی پلیس باید سریعا اقدام به یک تحقیق کامل، بی طرف و مستقل در رابطه با این قتل ها انجام دهد."
,
 
,
بازی های آسیایی پس از بازی های المپیک تابستانی، بزرگترین رویداد چند ورزشی در جهان است که از 18 آگوست آغاز شده و تا 2 سپتامبر ادامه می یابد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه