اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار تهران:

تمام عمده‌فروشان لوازم‌التحریر موظف به صدور فاکتور هستند/ اگر موردی غیر از باشد با جدیت پیگیری می‌کنیم

تمام عمده‌فروشان لوازم‌التحریر موظف به صدور فاکتور هستند/ اگر موردی غیر از باشد با جدیت پیگیری می‌کنیم
رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی تهران با تکذیب ادعای عدم صدور فاکتور برای خریداران عمده گفت: تمام فروشندگان فاکتور صادر می‌کنند و خریداران نیز موظف‌اند فاکتور بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا با تکذیب ادعای عدم صدور فاکتور برای خریداران عمده گفت: این ادعا یک درصد هم صحت ندارد. تمام فروشندگان فاکتور صادر می کنند و خریداران نیز موظفند فاکتور بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا ,

موسی فرزانیان تاکید کرد: بنده تا کنون ندیده ام و نشنیده ام که فروشنده ای فاکتور صادر نکند. شاید خودشان مشکل داشتند و فاکتور نگرفتند.

,

وی اظهار کرد: سال گذشته به تمام صنف فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی اطلاع رسانی کرده ایم که باید کالاهایی که عرضه می کنند همگی فاکتور سربرگ دار با مهر فروشگاه را دارا باشد. باید مشخص باشد جنس از کجا و چه کسی خریداری شده است. آدرس، تلفن و اسم فروشگاه نیز باید مشخص باشد.

,

 فرزانیان اعلام کرد: فاکتور با سربرگ و مهر از نظر مسئولان مبارزه با قاچاق کالا مورد قبول است.

,

وی افزود: نمی دانم کسانی که ادعا می کنند عمده فروشان از صدور فاکتور خودداری می کنند از چه کسی اجناسشان را خریده اند. ما تاکنون چنین چیزی نشنیده ام. اگر واقعاً موردی بوده به ما اعلام شود تا قضیه را با جدیت پیگیری ‌کنیم.

,

گفتنی است پیش از این رئیس اتحادیه کتاب‌فروشان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا گفته بود: عمده اجناس و لوازم التحریر مصرفی در یزد خارجی بوده و از عمده فروشان تهران خریداری می شود. هر چند این اجناس همه با فاکتور بوده اما به نظر بنده مسئولان در این زمینه تجربه کافی ندارند و به عنوان جنس خارجی مظنون به قاچاق  روی این کالاها دست می گذارند.

,

محمدحسین مرتضوی بیان داشت: مسئولان از ما فاکتور رسمی میخواهند اما هیچ کجا به خاطر مشکلات دارایی و دریافت مالیات فاکتور رسمی صادر نمی‌کنند. (بیشتر بخوانید)

, بیشتر بخوانید,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه