اخبار داغ

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد؛

توزیع ۷۵۶حلقه لاستیک بین رانندگان حمل کالای زنجان

توزیع ۷۵۶حلقه لاستیک بین رانندگان حمل کالای زنجان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به مطالبات رانندگان حمل و نقل و کالا و پیگیری های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تاکنون 756 حلقه لاستیک در اختیار رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا در استان زنجان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی رانندگان و عاملین فروش نسبت به توزیع لاستیک بین رانندگان اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی افزود: براساس ثبت نام رانندگان وسایل نقلیه حمل کالا درخواست لاستیک را مورد بررسی قرار داده  و حواله لاستیک را صادر می کند.

,

این مسئول تصریح کرد: مالکین ناوگان باری استان می‌توانند با دریافت حواله از طریق تشکل های صنفی  و با نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به عاملین فروش لاستیک درسطح استان مراجعه و  نیاز ناوگان خود را تامین کنند.

,

دست نشان با اشاره به اینکه 9عامل فروش رسمی در استان مشخص شده است، افزود:دریافت حواله براساس پیمایش و محل ثبت کارت هوشمند ناوگان است.

,

وی ادامه داد: توزیع کنندگان و یا عاملین فروش حق فروش خارج از معرفی نامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

,

این مسئول گفت: براساس توافق صورت‌گرفته بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، وزارت صنعت و انجمن‌های صنفی تولیدکنندگان و واردکنندگان لاستیک، توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان به‌صورت انبوه در شهرهای مختلف کشور آغاز شده است.

,

وی بیان داشت: میزان سهمیه اختصاص‌یافته برای توزیع لاستیک براساس اولویت‌بندی شهرهای کشور و بر مبنای میزان فعالیت در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای و حجم کالای جابه‌جاشده در شهرهای مذکور صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه