اخبار داغ

رئیس پلیس فتای استان زنجان:

عاملان اخاذی و کلاهبرداری از ۳۰ نفر در فضای مجازی در زنجان دستگیر شدند

عاملان اخاذی و کلاهبرداری از ۳۰ نفر در فضای مجازی در زنجان دستگیر شدند
رئیس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری یک زن و شوهر کلاهبردار خبر‌داد و گفت: متهمان در شبکه اجتماعی تلگرام با ایجاد چندین کانال و تبلیغ فروش انواع البسه و پارچه از بیش از 30 نفر کلاهبرداری کرده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمد‌علی آدینه‌لو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان طی رصد و گشت‌زنی‌های مستمر موفق به شناسایی و دستگیری یک زن و شوهر کلاهبردار در فضای مجازی شدند‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این متهمان با ایجاد کانال تلگرامی و ارائه شماره کارت بانکی، تحت عنوان فروش انواع البسه و پارچه کلاهبرداری کرده و از ارسال کالای سفارشی خوداری می‌کردند.

,

رئیس پلیس فتای استان زنجان بیان کرد: مخفیگاه متهمان در یکی از شهرهای غرب کشور شناسایی و با هماهنگی قضای تیمی از ماموران پلیس فتا استان زنجان به محل اعزام و کلیه ابزارهای دخیل در جرم کلاهبرداری را کشف و توقیف کردند.

,

وی با اعلام اینکه بدین شیوه متهمان روزانه از تعداد افراد کلاهبرداری می کردند گفت: این زن و شوهر به مرور زمان برای عدم شناسایی و جلب مشتری‌های جدید کانال تبلیغاتی خود را در فضای مجازی تغییر می‌دادند.

,

رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه احتمال دارد متهمان از افراد زیادی بدین شیوه کلاهبرداری کرده باشند گفت: درتحقیقات اولیه مشخص شد متهمان از بیش از 30 نفر بین هفت تا 30 میلیون ریال کلاهبرداری کرده‌اند.

,

وی با تاکید بر اینکه امروزه شاهد افزایش روز به روز قربانیان جرایم در فضای مجازی هستیم گفت: مردم در فضای مجازی فریب افراد شیاد و کلاهبردار را نخورده و خرید های خود را از سایت‌های معتبر انجام دهند.

,

آدینه‌لو با تاکید بر اینکه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد افزود‌: شهروندان مراقب آگهی‌های فروش درج شده در فضای مجازی و شبکه‌ها اجتماعی بوده و از اعتماد بیجا خود داری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه