اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف احتکار انواع لوازم خانگی به ارزش ۴ میلیاردی در زنجان

کشف احتکار انواع لوازم خانگی به ارزش ۴ میلیاردی در زنجان
فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی استان انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 4 میلیارد و 150 میلیون ریال را در زنجان کشف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار انواع لوازم خانگی و برقی در 2 انبار واقع در زنجان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان پلیس آگاهی ، ماموران اماکن ، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، طی یک عملیات از انبارهای مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن 407 دستگاه انواع لوازم خانگی فاقد مدارک و احتکار شده،کشف و توقیف شد.

,

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله لوازم خانگی و برقی احتکار شده را 4 میلیارد و 150 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه