اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

احتکار ظلم به نظام و شکستن حصارهای اقتصادی کشور است

احتکار ظلم به نظام و شکستن حصارهای اقتصادی کشور است
کارشناس مسائل سیاسی گفت : انبار کردن کالاهای مورد نیاز مردم ظلم به نظام جمهوری اسلامی و شکستن حصارهای اقتصادی کشور است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار داشت : در شرایط  فعلی اقتصادی که دشمن با تمام توان به جنگ اقتصادی با ما می پردازد باید مامورین و مجموعه دستگاه های اجرایی کشور به گونه ای عمل کنند که فرصت کمبود مایحتاج عمومی برای مردم  به وجود نیاید و کسی جرات احتکار کردن کالاهای مورد نیاز مردم را نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی گفت : بنابراین در ابتدا وظیفه سازمان صنعت ، معدن و تجارت است که بر تمام انبارهای تاجران نظارت داشته باشد و به کمک تعزیرات آن ها را مجازات کند.

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد : متاسفانه در حال حاضر بیشتر مردم در تنگنای اقتصادی قرار گرفته اند و به شدت گلایه مند و شاکی هستند و انتظار دارند که قوای سه گانه با پدیده شوم احتکار برخورد کند .

,

توکلی با بیان این که دستگاه قضایی در راستای وظایفی که برعهده دارد باید با مجرمین برخورد کند ؛ عنوان داشت : دستگاه قضایی با هر جرمی باید به شدت برخورد کند و از آن جایی که احتکار به دلیل ذخیره و مخفی کردن نیازهای اولیه شهروندان یک جرم تلقی می شود باید با این افراد  به شدت برخورد شود .

,

وی توضیح داد : در دستورات دینی ما نیز آمده است که در زمان کمبود و قطعی اگر افرادی کالایی را انبار کنند حاکم اسلامی آن کالاها را با قیمت تمام شده به مردم می فروشد و پول آن را به صاحب کالا می دهد .

,

کارشناس مسائل سیاسی هر نوع احتکار در شرایط فعلی را خیانت به مردم دانست و افزود : انبار کردن کالاهای مورد نیاز مردم ظلم به نظام جمهوری اسلامی و شکستن حصارهای اقتصادی کشور است لذا اقتضا می کند یک مدیریت قاطعی در دستگاه های اجرایی کشور وجود داشته باشد و جدا از محافظه کاری اجتناب نماید و مصالح مردم را فدای رودربایستی های خودش با دیگران نکند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه