اخبار داغ

با همت اطلاعات سپاه البرز انجام شد؛

پلمب انباری با ۴۵۰ تن عدس احتکار شده در ساوجبلاغ/۴۲ خودرو اختفا شده در البرز شناسایی شد/ کشف یک هزار و ۸۶۳ حلب روغن احتکار شده در نظرآباد

پلمب انباری با ۴۵۰ تن عدس احتکار شده در ساوجبلاغ/۴۲ خودرو اختفا شده در البرز شناسایی شد/ کشف یک هزار و ۸۶۳ حلب روغن احتکار شده در نظرآباد
در راستای ابلاغ سردار غیب پرور به رده های بسیج کشور تعدادی انبار کالاهای احتکار شده در البرز کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، هفدهم مرداد ماه سال جاری بود که رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایطی که مردم تحت فشارگرانی هستند عده ای دست به احتکار مایحتاج مردم زده اند و مایحتاج آنها را انبار کرده اند لذا از هفته گذشته بسیج در جهت شناسایی احتکارگران اقدام کرده است و ما این مهم را به تمام رده های بسیج در کشور ابلاغ کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

به دنبال این دستور بود که یک انبار مواد دارویی توسط شبکه شناسایی بسیج در استان البرز کشف است که بالغ بر ۵ میلیون و ۴۶۲ هزار و ۲۰۰ عدد داروی ایرانی، تعداد یک میلیون و ۲۹ هزار عدد داروی خارجی و ۹۸ هزار و ۳۰۵ داروی تاریخ گذشته از این انبار کشف و ضبط شد.

,

ارزش داروهای ضبط شده از این انبار بالغ بر 5 میلیارد و 800 میلیون تومان برآورد شده است؛ بررسی های اولیه نشان می دهد که یکی از مالکین این انبار دختر یکی از وزرای دولت یازدهم بوده که پیش از این خبر بدهی او نیز منتشر شده بود.

,

و اما 26 مرداد ماه فرماندار ساوجبلاغ خبر از کشف ۴۵۰ تن عدس احتکار شده در انباری در شهرستان ساوجبلاغ به همت اطلاعات سپاه خبر داد و اظهار کرد: با احتکار کالا به ‌شدت برخورد می‌ شود، همچنین انبار مذکور توسط اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ پلمپ شد.

,

همچنین محمدرضا فلاح نژاد امروز بیست و هفتم مرداد ماه فرماندار نظرآباد از کشف یک هزار و۸۶۳ حلب روغن احتکار شده در این شهرستان به ارزش ۱۴۳ میلیون تومان خبر داد و گفت: انبار مذکور توسط مأموران اماکن و به دستور دادستان شهرستان نظرآباد پلمب شد.

,

در ادامه علی‌ اکبر مختاری از کشف دو انبار خودروی اختفا شده در این استان خبر داد و گفت: دریکی از انبارها ۳۱ دستگاه خودرو و در دیگری ۱۱ دستگاه خودرو کشف‌ شده است

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در بخش دیگری از کشف انبار احتکار پمپ آب و لوازم‌خانگی خبر داد و گفت: دو متهم در این خصوص دستگیرشده و حکم آن‌ ها نیز صادر شده است.

,

شبکه خبری تحلیلی تیتریک در صورت کشف کالاهای احتکاری دیگر در استان البرز اخبار آن را انعکاس خواهد داد.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه