اخبار داغ

شوراهای اسلامی روستاها برای جذب اعتبارات برنامه ریزی کنند

شوراهای اسلامی روستاها برای جذب اعتبارات برنامه ریزی کنند
هر ساله در این ماهها از سوی دستگاههای دولتی و جمع بندی آن در ستاد مدیریت شهرستان و بخشها، برای اعتبارات سال آینده برنامه ریزی و پیش بینی اعتبارات می شود و عملا فصل بذر افشانی اعتبارات دولتی از دستگاههاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ هر ساله در این ماهها از سوی دستگاههای دولتی و جمع بندی آن در ستاد مدیریت شهرستان و بخشها، برای اعتبارات سال آینده برنامه ریزی و پیش بینی اعتبارات می شود و عملا فصل بذر افشانی اعتبارات دولتی از دستگاههاست و به میزان ارائه طرحهای دارای توجیه و متناسب با برنامه ها و سیاستهای دولت در برنامه های ۵ ساله ششم و اولویتهای اجرایی در بخشهای مختلف توسعه ای و خدماتی توسط زیربخشها منابع اعتباری تخصیص و برنامه ریزی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

اهتمام، تدبیر و آگاهی کامل اعضای شوراهای اسلامی از سیاستها و برنامه های اقتصادی ، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و… دولت و اقدام به پیش بینی منابع و معرفی ضرورتها و نیازمندیهای روستا و… می تواند بستر ساز تخصیص و تامین اعتبار در سال آینده قرار گیرد.

,

یکی از مهمترین مسئولیتهای شوراهای اسلامی، پیش بینی اعتبارات و جذب منابع مورد نیاز برای تحقق و اجرای برنامه های سال می باشد.

,

با این توجه که ارائه طرحهای مناسب و قابل دفاع و اجرایی و پیش بینی اعتبارات براساس ضرورتهای روستا از سوی شوراهای اسلامی می تواند به مدیران برنامه ریز شهرستان در جذب منابع مشاورت دهد.

,

انشاءالله اعضای شوراهای اسلامی بتوانند از حداکثر ظرفیتهای قانونی جذب منابع و تعریف طرح و برنامه در رشد و توسعه و خدمات رسانی به اهالی منطقه گامهای موثر بر دارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه