اخبار داغ

اشراف یک مانیتور است که جلوی چشم انسان ها واقعیت ها را می سازد

اشراف یک مانیتور است که جلوی چشم انسان ها واقعیت ها را می سازد
مدیر فرهنگی خانواده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: یک مدیر موفق باید بتواند به مجموعه زیر دست خود اشراف کامل داشته باشد و آنهایی که ماموریت خطیر و ماموریت محور هستند را لحاظ می کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حجت السلام و المسلمین زنگنه مدیر فرهنگی خانواده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) پیش از ظهر امروز در هشتمین جشنواره مالک اشتر گفت: قرآن برای علم ارزش زیادی قائل است علم سلطان است، او برتر بوده و سیطره می کند مانع ها را بر میدارد پس باید علم را از گهواره تا گور بدست آورد .
وی تصریح کرد: علم را باید غالب کرد و اسلام به علم ارزش بسیار داده است .

حجت السلام زنگنه با اشاره به اینکه یک مدیر موفق باید عالم باشد بیان داشت: یک مدیر موفق باید بتواند به مجموعه زیر دست خود اشراف کامل داشته باشد و آنهایی که ماموریت خطیر و ماموریت محور هستند را لحاظ می کند

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۰ دستور می دهد که سازمان اشراف انجام شود و فرماندهان را ملزم میکند که به نیروی تحت امر نیز اشراف داشته باشد.

حجت السلام زنگنه افزود: یک انقلاب و تحرک در نیروی مسلح اشراف به وجود می آورد .

وی بیان داشت: فلسفه ارشاد این است که فرماندهان و مسئولین به زیر مجموعه خود اشراف داشته باشند یک انقلاب و تحرک در نیروی مسلح را اشراف به وجود می آورد

حجت السلام زنگنه عنوان کرد: اشراف بحث مهمی است و وقتی می توانیم به فرمایشات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانیم که راهکار و پیشنهاد ارائه دهند .

وی با اشاره به اینکه دو نکته در اشراف مهم است که باید به این نکته توجه داشت خاطر نشان کرد: اشراف باید مستند و واقعی باشد و اگر غیر از این باشد به آن رسالت و ماموریت دست پیدا نخواهیم کرد و پیغمبر به من و شما می گوید صداقت داشته باشید و اگر کسی نیت پاک داشته باشد رزق او زیاد می شود .

حجت السلام زنگنه با اذعان بر اینکه خودتان را ارزان نفروشید شما پاسداران ارزشتان بالا است و باید قدر خودتان را بدانید بیان داشت: ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیه ایم و امروز نیز باید در جنگ فرهنگی پیروز شویم و از آن غافل نشویم.

وی با بیان اینکه امروز میبینیم که بافت فرهنگی ما تغیر یافته و امروز ماموریت ما این است که همه ما افسران جنگ نرم باشیم عنوان کرد: دشمن در جنگ فرهنگی نمی توانیم بگوئیم که شکست خورد اما میدانیم که موفق نخواهد بود

حجت السلام زنگنه یادآور شد: دشمن یاس و نا امیدی را در بین جوانان ما القاء می کند اما در شیعه نا امیدی وجود ندارد و نور شیعه از ما بیرون نمی رود چون مهدی (عج) را دارد

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در جنگ سیاسی و نظامی مردانه آمدم و در جنگ فرهنگی نیرز بیرون می آئیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه