اخبار داغ

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرند:

کارآفرینی و اشتغال از جمله ضروریات جامعه جوان امروز است

کارآفرینی و اشتغال از جمله ضروریات جامعه جوان امروز است
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرند گفت: یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه بازآموزی و بروز کردن مهارت‌های مورد نیاز در سطح جامعه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا مالکی در گفتگو با صاحب نیوز اظهار کرد: کارآفرینی و به تبع آن اشتغال یکی از ضروریات جامعه جوان امروز ایران اسلامی است، مولفه ای که در صورت توجه ریشه ای به آن، می تواند به تنهایی و یک تنه بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی همچون فقر، تاخیر سن ازدواج و اعتیاد را مرتفع کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی به عنوان اصلی ترین متولی مهارت آموزی در سطح آموزش عالی ایفای نقش می کند رشته های موجود در سطح دانشگاه علمی کاربردی عمدتا شغل محور و مبتنی بر نیازهای جامعه طراحی شده اند و در سال‌های اخیر شاهد بهبود مشهود کیفیت در سطح آموزش‌های این دانشگاه هستیم.

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرند تصریح کرد: در دانشگاه جامع علمی کاربردی تلاش شده است با الگوگیری و بومی سازی تجارب دانشگاه های موفق خارجی همچون آلمان، نسبت به کاربردی تر شدن بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در سطح دانشگاه اقدام شود.

,

وی اضافه کرد: در صورت عملیاتی شدن این سیاست در سطح دانشگاه، به جرات می توان گفت شعار «هر فارغ التحصیل-یک کارآفرین» در دانشگاه جامع علمی کاربردی عملیاتی شده است اتفاق مبارکی که با تلاش مسوولان ستاد استانی اصفهان، به صورت جدی و از مهرماه در برخی مراکز استان اصفهان عملیاتی خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه بازآموزی و بروز کردن مهارت‌های مورد نیاز در سطح جامعه بوده است؛ بر همین اساس دانشگاه اقدام به طراحی و اجرای دوره های کوتاه مدت کرده است تا علاقمندان بتوانند در مدت زمان کوتاهی، مهارت‌های مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه فرا بگیرند.

,

مالکی در ادامه گفت: در کنار افزایش سطح کیفی آموزش‌های مهارتی در سطح دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه علمی کاربردی شرایط پذیرش متقاضیان و علاقمندان غیر ایرانی در مراکز با کیفیت خود را فراهم کرده است و متقاضیان واجدالشرایط می توانند از آموزش‌های مهارتی ارزان قیمت و با کیفیت دانشگاه جامع علمی کاربردی بهره مند شوند.

,

وی اذعان کرد: پذیرفته شدگان در سطح دانشگاه، می توانند در طول تحصیل، ضمن بهره مندی از امکانات آموزشی، در کارگاه ها، کلینیک‌های اشتغال، رویدادهای کارآفرینی و برنامه های فرهنگی-اجتماعی شرکت کرده و از مراکز تخصصی مشاوره اشتغال و کارآفرینی که به صورت رایگان در سطح ستاد استانی اصفهان تاسیس شده است، بهره مند شوند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه