اخبار داغ

توسط رزمندگان انصارالله صورت گرفت؛

دفع حمله گسترده شورشیان وابسته به ائتلاف در مناطق مرزی با عربستان+ نقشه میدانی

دفع حمله گسترده شورشیان وابسته به ائتلاف در مناطق مرزی با عربستان+ نقشه میدانی
حمله گسترده شورشیان وابسته به ائتلاف در محور شمال غربی کشور یمن توسط رزمندگان انصارالله دفع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه درگیری‌ها در محور ساحلی الحدیده و مناطق مرکزی از جمله تعز، الجوف و ...، از استان الحجه واقع در شمال غرب این کشور و هم‌مرز با عربستان خبر می‌رسد، صدها تن از شورشیان وابسته به ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان انصارالله انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: صدها تن از شورشیان موجود در صحرای «میدی» واقع در شمال غرب استان الحجه، حمله گسترده‌ای را علیه رزمندگان مقاومت اسلامی انصارالله با پشتیبانی هوایی رژیم سعودی آغاز کردند.

,

رزمندگان یمنی مستقر در منطقه قبل از نزدیک شدن شورشیان متوجه تحرکات آن‌ها شدند و در ابتدا توانستند با استفاده از موشک‌های حرارتی، شش خودروی نظامی به همراه سرنشینان را منهدم کنند.

,

سپس نیروها با شورشیان در منطقه درگی شدند و مانع نزدیک شدن آن‌ها به ایستگاه‌های دفاعی شدند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان یمنی توانستند بعد از چند ساعت درگیری نفس‌گیر، حمله شورشیان را به‌طور کامل دفع کنند و ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

,

بر اساس اعلام رسانه‌های یمنی، شمار زیادی از شورشیان موجود در منطقه با ترک اجساد هم‌قطاران خود، منطقه را به سمت مرکز صحرا ترک کردند.

,

شورشیان با پشتیبانی ائتلاف قصد دارند با اشغال کامل صحرای میدی، ارتباط رزمندگان یمنی از محور شمال غربی کشور با ساحل را به‌طور کامل مسدود کنند و نیروها را از مرز عربستان دور کنند.

,

بخش کوچکی از شمال غرب استان الحجه شامل مناطقی از صحرای المیدی تحت اشغال شورشیان وابسته به ائتلاف است و بیش از 97 درصد از استان توسط رزمندگان انصارالله و ارتش یمن کنترل می‌شود.

,

نقشه اختصاصی صاحب نیوز از آخرین وضعیت میدانی شمال غرب یمن

, نقشه اختصاصی صاحب نیوز از آخرین وضعیت میدانی شمال غرب یمن, صاحب نیوز,

المسیرة نت

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه