اخبار داغ

فرماندار کرمان:

مسئولین کار جهادی را سرلوحه کارشان قرار دهند

مسئولین کار جهادی را سرلوحه کارشان قرار دهند
بابایی جنگ فعلی دشمن با ملت ایران را جنگ روانی و اقتصادی خواند و آن را در راستای عدم نتیجه گیری دشمن از جنگ فیزیکی برشمرد و تصریح کرد : باید همانند دوران دفاع مقدس به صحنه ورود کنیم، با از خودگذشتگی بسیاری از مشکلات را میتوان حل کرد، مسئولین بایستی کار کردن جهادی را سرلوحه کار خودشان قرار دهند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ شورای اداری شهرستان کرمان صبح امروز با حضور فرماندار ، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ،ائمه جمعه شهرهای شهرستان،  مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت ،  مدیرکل غله استان، رئیس سازمان اسناد ملی استان و سایر اعضاء در فرمانداری کرمان تشکیل شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

علی بابایی فرماندار کرمان طی سخنانی با قدردانی از کلیه مسئولین به ویژه ازخود گذشتگی سربازان گمنام امام زمان (عج) در برقراری امنیت و تلاش دستگاه های خدمات رسان جهت تأمین آب و برق  شهروندان در وضعیت فعلی ، حل مسائل و مشکلات مردم را حاصل تلاش، همکاری و تعامل مسئولین خواند.

,

وی با اشاره به شعار سال خواستار توجه جدی مسئولین در تحقق اهداف شعار سال شد و خاطر نشان کرد : رونق تولید و در نهایت ایجاد اشتغال از اهداف اساسی حمایت از کالای ایرانی است، با توجه به نیازهای دستگاه های اجرایی، مسئولین با تأمین این نیازها از تولیدات داخلی تأثیر بسزایی در نیل به این اهداف دارند .

,

فرماندار کرمان با تأکید به نقش آموزش و پرورش در این زمینه تصریح کرد : دانش آموزان یکی از اقشار بزرگ جامعه هستند، باتوجه به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی و نیاز دانش آموزان و مدارس به کالاهای متعدد ، مدیران مدارس و دانش آموزان با تأمین ضروریات مورد نیاز از تولیدات داخلی می توانند نقش اساسی در تحقق شعار سال داشته باشند .

,

بابایی ابراز امیدواری کرد: با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی توسط مسئولین مربوطه، خرید حداکثری لوازم التحریر و کالاهای مورد نیاز مدارس از تولیدات داخلی را در سطح شهرستان شاهد باشیم  .

,

رئیس شورای اداری شهرستان کرمان با تشریح اقدامات مجموعه اداری شهرستان حول 4 محور اشتغال، تولید، تنظیم بازار و محرومیت زدایی گفت : به رغم 4 دهه خدمات نظام هنوز جای کار فراوان است ، بخشی از مردم در محرومیتی بسر می برند که شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست.

,

وی با اشاره به اهمیت بحث تنظیم بازار مبارزه با فساد را مهمترین موضوع فعلی در اقتصاد کشور دانست و ابراز داشت : برخی از گروه های معاند با هدف برهم زدن آرامش بازار و جامعه تلاش می کنند تعدادی از افراد طماع و سودجو را با خود همراه کنند ضمن آنکه  برخی اشخاص ناآگاه نیز به طور ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند و در این آشفتگی بازار در رسیدن این گروه ها به اهدافشان کمک می کنند .

,

بابایی جنگ فعلی دشمن با ملت ایران را جنگ روانی و اقتصادی خواند و آن را در راستای عدم نتیجه گیری دشمن از جنگ فیزیکی برشمرد و تصریح کرد : باید همانند دوران دفاع مقدس به صحنه ورود کنیم، با از خودگذشتگی بسیاری از مشکلات را میتوان حل کرد، مسئولین بایستی کار کردن جهادی را سرلوحه کار خودشان قرار دهند .

,

وی ادامه داد: اگر با معرفت و شناخت از وضعیت موجود و در سایه الهی بتوانیم خدمت خوبی به مردم ارائه دهیم تکلیف خود را ادا کرده ایم، به فضل الهی از این گردنه سخت و تاریخی که دشمن سر راه ملت ایران گذاشته عبور خواهیم کرد .

,

بابایی با اشاره به ایجاد جنگ روانی توسط دشمن، هدف را به زانو درآوردن ملت دانست و اذعان داشت : هدف دشمن از جنگ روانی ایجاد فضای رعب و نگرانی و همچنین ناامیدی و بی اعتمادی بین مردم و مسئولین است، مسئولین بایستی با یادآوری دوران های سختی که در طول 4 دهه گذشته نظام و ملت با آن مواجه بود فضای  امید به آینده در میان مردم را تقویت کنند .

,

وی به تشریح برخی از خدمات دولت و نظام پرداخت و با اشاره به نزدیکی هفته دولت خواستار معرفی خدمات دولت در طول ایام هفته دولت به مردم شد و عنوان کرد : در طول چهل سال گذشته ، نظام خدمات بسیار ارزنده ای داشته ، بسیاری از مردم از این خدمات به ویژه امور زیربنایی اطلاع ندارند، اطلاع رسانی و معرفی خدمات دولت یکی از وظایف مسئولین است .

,

فرماندار کرمان خشکسالی و در پی آن بحران کم آبی را از دیگر مشکلات کشور به ویژه در کرمان عنوان نمود و تغییر الگوی کشت و استفاده از سیستم های نوین آبیاری و بطور اختصاصی آبیاری تحت فشار را از اهم برنامه های شهرستان در مقابله با بحران کم آبی برشمرد و خاطر نشان کرد : در آبیاری تحت فشار، سیستم های نوین آبیاری و تغییر الگوی کشت به نسبت سایر استانها عقب هستیم درحالی که باوجود شرایط سخت اقتصادی ، 30 میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده، باید با اطلاع رسانی بیشتر، توسط کشاورزان جذب و مورد استفاده قرار گیرد .

,

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درخصوص کار انقلابی، با تشریح ویژگی های کار انقلابی، مسئولین را به کار انقلابی دعوت کرد و آن را از ضروریات و راهگشای مشکلات امروز کشور دانست .

,

وی با اشاره به ایجاد جنگ روانی توسط دشمنان انقلاب گفت : هدف دشمن از جنگ روانی بی اعتماد و ناامید کردن مردم نسبت به نظام است، مدیریت جهادی برای اعتمادبخشی به مردم ضرورت دارد .

,

محمدرضا پورابراهیمی دیگر نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، شوک ارزی را عامل عدم ثبات اقتصادی کشور دانست و افزود : سیاست های اقتصاد مقاومتی پایه و اساس سیاست کشور است .

,

وی ایجاد شوک ارزی در اقتصاد کشورها را امری عادی دانست و میزان شوک و تغییرات ارزی هر کشور را  بسته به شرایط اقتصادی متغییر ذکر کرد و افزود : شوک ارزی اخیر در کشور به دلیل اجرای برخی سیاست ها توسط دولت بود، طولانی شدن زمان این شوک دلایل مختلف  داشت، با تغییر این سیاست ها توسط دولت وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود است .

,

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشکلات بزرگ در طول 40 سال انقلاب اسلامی، ایجاد شائبه توسط گروه های مختلف جهت ضربه به نظام جمهوری اسلامی ، وجود نظام سلطه در دنیا، مسائل مرتبط به برجام و ... را از جمله مواردی برشمرد که در شرایط فعلی بر اقتصاد کشور تأثیر دارد و تکیه بر اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات دانست .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه