اخبار داغ

فلک افلاکی برای دومین سال رییس شورای اسلامی اراک شد

فلک افلاکی برای دومین سال رییس شورای اسلامی اراک شد
کاوه فلک افلاکی برای دومین سال رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ انتخابات هیات رییسه شورای شهر اراک عصر روز شنبه در صحن رسمی شورای اسلامی برگزار شد و فلک افلاکی برای یک سال آینده مجددا ریاست شورا را به دست گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

همچنین سعید نادری به عنوان نایب رییس شورای اسلامی، فرزانه رحمتی دبیر شورای اسلامی و ایرج رضایی به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر اراک انتخاب شدند.

,

ایرج رضایی به عنوان رییس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی و املاک، مرتضی سورانه رییس کمیسیون فرهنگی واجتماعی، طوفان محمدی رییس کمیسیون خدمات شهری، محمدحسین فدایی رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی و پیمان رشیدی رییس کمیسیون نظارت شورای اسلامی با رای اعضای شورا انتخاب شدند.

,

تاجران شهردار کلانشهر اراک، در صحن رسمی شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک پیشاپیش روز پزشک به رییس شورای شهر، اظهار کرد: تمامی واگذاری ها و تهاتر املاک بر اساس قراردادهای منعقد شده و در ازای اجرای پروژه های عمرانی شهری بوده که در همین راستا علی رغم شرایط اقتصادی حاکم بر کشور که بی تاثیر بر پروژه های شهرداری نیز نیست ، به زودی شاهد بهره برداری از پروژه ها خواهیم بود .

,

بوستان بانوان در حکم مرام نامه فرهنگی با محوریت برنامه ریزی در خصوص استفاده از پارک در چهارفصل سال، استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در قالب برگزاری کلاس های گوناگون، استفاده از ظرفیت پارک جهت اقدامات زیست محیطی و ... از اهم مصوبات این جلسه بود.

,

گفتنی است در این جلسه شهردار اراک با اهدای لوح از رییس و اعضای شورای اسلامی تقدیر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه