اخبار داغ

مهاجری: قراردادی با سپیدرود امضا نکرده‌ام

مهاجری: قراردادی با سپیدرود امضا نکرده‌ام
محمدرضا مهاجری بستن قرارداد با سپیدرود رشت را تکذیب کرد و گفت: مذاکرات اولیه صورت گرفته اما ابتدا باید شرایط سپیدرود مشخص شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر قبول هدایت تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار کرد: هنوز فقط صحبت‌های اولیه صورت گرفته و ابدا چیزی بین ما تحت عنوان قرارداد امضا نشده‌است. سپیدرود تیمی ریشه‌دار و دارای هوادارانی پرشور است و کار در چنین فضایی لذت‌بخش است اما باید ابتدا حداقل‌ها در این رابطه فراهم شود تا بتوانیم دست به کاری مثبت و مناسب بزنیم و به نتیجه برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در رابطه با اسامی منتشرشده برای حضور در تیم سپیدرود رشت افزود: وقتی قراردادی نبسته‌ام چرا باید مسائل این چنینی مطرح شود؟ ابتدا باید تکلیف خودم با سپیدرود مشخص شود و پس از آن به مباحث مهم بعدی ورود خواهیم‌کرد. قویا هرگونه لیست چه در رابطه با بازیکنان و چه در رابطه با کادرفنی را تکذیب می‌کنم. چنین موضوعی صحت ندارد.

,

مهاجری که پیش از این در تیم‌های مشکی‌پوشان و پدیده با وجود متمول نبودن، به نتایج مناسبی دست یافته در خصوص همکاری با تیم سپیدرود که از توان مالی بالایی برخوردار نیست، گفت: در پنج، شش سال گذشته فشار زیادی را تحمل کردم و خوشبختانه نتایج نسبتا خوبی هم کسب کردیم. امیدوارم در سپیدرود شرایط بهتر شود تا بتوانیم با تمرکز کامل روی مسائل فوتبالی به نتایجی خوب در لیگ برتر دست یابیم و دل هواداران گیلانی را شاد کنیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه