اخبار داغ

وعده های انتخاباتی؛

جهان آباد دشت روم چشم انتظار وعده های آقای نماینده/وعده های بی سرانجام زارعی و گلایه مردم

جهان آباد دشت روم چشم انتظار وعده های آقای نماینده/وعده های بی سرانجام زارعی و گلایه مردم
مردم روستای جهان آباد دشت روم در شهرستان بویراحمدهمچنان منتظر تحقق وعده نماینده بویراحمد و دنا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، انتخابات که نزدیک می شود خیلی از نمایندگان برای جمع کردن و بالا بردن تعداد آرای خود ممکن است هر وعده ای بدهند اما وقتی قبول شدند آن وعده ها فراموش می شود تا انتخاباتی دیگر و باز هم روز از نو و روزی از نو در این میان مردمی می مانند که از صداقتشان سوء استفاده شده است و بر اساس این وعده ها رای دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

روستای جهان آباد دشت روم یکی از روستاهایی است که نماینده بویراحمد و دنا در هر بار که برای نمایندگی ثبت نام می کرد یا خودش و یا یکی از اقوامش را به آنجا می فرستاد تا برایش رای جمع کنند جهان آباد دشت روم روستایی با بیش از 10 خانوار است که همواره با دو مشکل اساسی دست و پنجه نرم می کنند و هر بار نماینده بویراحمد و دنا قول به رفع این مشکل ها داده است.

,

 

,
, ,

 

,

در سال های گذشته همه راه های ارتباطی این روستا آسفالت شد اما گویا جهان آباد دشت روم از قلم افتاده بود و با وجود آسفالت بودن همه خیابان ها این بخش همچنان خاکی است و مردم این منطقه در زمستان باید با کفش های گلی و ماشین های استتار شده با گل به خانه هایشان بروند.

,

 

,

این جاده تا کنون دو بار زیر سازی شده است وقتی هم مردم جهان آباد مراجعه می کنند در جواب گفته می شود که منتظر بودجه هستیم با اینکه دوبار زیر سازی شده است اما اگر بخواهد آسفالت شود به دلیل گذر زمان و خراب شدن جاده باید برای بار سوم نیز زیر سازی انجام شود و این هزینه بیت المال است که کسی دلش به حالش نمی سوزد.

,

 

,
, ,

 

,

زارعی بارها به مردم این روستا قول داده است که جاده آسفالت شود اما چنین چیزی تا کنون انجام نشده است و باید منتظر ماند تا انتخاباتی دیگر شاید آسفالت شد.

,

 

,

مشکل دوم مردم این منطقه آب آنهاست قطعی اب در دشت روم با وجود اینکه یکی از مناطق پر آب شهرستان بویراحمد است اما مردم دشت روم را کلافه کرده است انتظار می رود که مردم مسئولان به ویژه نماینده بویراحمد و دنا به وعده های انتخاباتی اش جامه عمل بپوشاند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه