اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی بویراحمد خبر داد:

آتش سوزی جنگل های کوشک مهار شد/بیش از 60 مورد آتش سوزی جنگل ها و مراتع در شهرستان بویراحمد رخ داده است

آتش سوزی جنگل های کوشک مهار شد/بیش از 60 مورد آتش سوزی جنگل ها و مراتع در شهرستان بویراحمد رخ داده است
رئیس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد گفت: امروز در اتش سوزی که در کوشک رخ داده بود نیم هکتار از جنگل های این منطقه طعمه حریق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، این روزها شاهد افزایش قابل توجه اتش سوزی ها در جنگل ها و منابع طبیعی استان هستیم به گونه ای که هر ساله بخش زیادی از این منابع طعمه حریق می شوند و از بین می روند درختی که آتش بگیرد نیز قابل برگشت نیست و برای همیشه خشک می ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، ,

 

,

کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی است که پوشش جنگلی بسیار زیادی دارد و برای محافظت از این پوشش جنگلی تلاش های بسیار زیادی نیز نیاز است اما گاهی نبود و کمبود نیروی انسانی باعث از بین رفتن این منابع طبیعی می شوند و معلوم نیست چه چیزی را می خواهیم برای نسل های بعد به ارث بگذاریم درختانی سوخته و زغال شده یا کمربند سبز درختان بلوط را.

,

 

,

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: بخشی کمی از جنگل های کوشک شهرستان بویراحمد بر اثر سهل انگاری مردم امروز دچار آتش سوزی شد و نیم هکتار از این منابع طبیعی از بین رفتند.

, صبح زاگرس,

 

,

رحیمیان گفت: آتش سوزی از مزارع آغاز شد و باعث از بین رفتن بخشی از جنگل های کوشک شد که انتظار می رود مردم در خصوص آتش زدن مزارع خود بیشتر دقت کنند که این آتش به منابع طبیعی و جنگل ها وارد نشود.

,

 

,

وی گفت:  تا کنون بیش از 60  مورد اتش سوزی جنگل ها و مراتع در شهرستان بویراحمد رخ داده است که با همکاری مردم مهار شدند و اتش سوزی امروز کوشک نیز در کمتر از دو ساعت مهار شد که خسارت زیادی وارد  نکرد.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه