اخبار داغ

مطالبه مردم از مسئولان:

ضرورت پاسخگویی و دیدارچهره به چهره مسئولان در خصوص عملکرد خود به مردم

ضرورت پاسخگویی و دیدارچهره به چهره مسئولان در خصوص عملکرد خود به مردم
امروزه راه های مختلفی جهت بیان عملکرد مدیران وجود دارد که بهترین روش استفاده جهت معرفی خدمات صورت گرفته استفاده از ظرفیت رسانه ها و دیدار های چهره به چهره با مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، جامعه ما امروز به جامعه ای مطالبه گر تبدیل شده است که مردم ان درباره مسائل مختلف دائماً از مسئولان مباحث خود مطالبه می کنند که ضرورت پاسخگویی هوشمندانه مسئولان در تحقق این مطالبه مردم می تواند در کاهش میزان نارضایتی عمومی مثرثمر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

از طرفی دیگر ظرفیت عظیم رسانه ها می تواند بخش اعظمی از خلا های موجود در حوزه مطالبه گری مردم را جبران نمایند و این در حالی است که برخی از  مسئولان با رسانه گریزی خود نتوانستند از این ظرفیت کم نظیر در جهت معرفی خدمات صورت گرفته اجرایی شود.

,

 

,

برگزاری نشست های عمومی با مردم و دیدار چهره به چهره یکی از مهمترین فرصت های است که متاسفانه مسئولان، اعضای شورای شهر و شهرداری کمتر توانسته اند از این فضای دورهمی و همبستگی عمومی بهره لازم را ببرند. لذا اگر مسئولان در بین مردم قرار بگیرند و وضعیت موجود خود را برای مردم تشریح کنند مردم نیز، ضمن پذیرش مسائل مختلف آماده مشارکت عمومی با مسئولان خواهند بود.

,

 

,

متاسفانه علی رغم وعده های داده شد تک تک اعضای محترم شورای اسلامی شهرلنده جهت پاسخگویی به مطالبات مردم فارغ از فضاهای رسانه ای و مجازی و شبکه های اجتماعی این ضرورت احساس می شود که اعضای محترم شورای شهر لنده در راستای تحقق وعده های خود در ایام انتخابات جامه عمل بپوشاند و در یک فضای عمومی در قالب جلسات پرسش و پاسخ مردمی به صورت سه ماه یکبار و یا شش ماه یکبار می توانند زمینه اعتماد عمومی مردم را با توجه به عدم دسترسی همه مردم به فضاهای مجازی کسب کنند.

,

 

,

لذا امیدواریم اعضای محترم شورای شهر لنده و شهرداری و سایر مسئولان اجرایی شهرستان لنده در راستای حقوق شهروندی و به منظور آگاسازی عمومی از خدمات صورت گرفته در قالب نشست های عمومی با توجه به نزدیکی به هفته دولت مسئولان شهرستان لنده از این ظرفیت عظیم در جهت مطالبه عمومی مردم و پاسخگویی  به آنان این مهم را اجرایی کنند.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه