اخبار داغ

دستگیری ۵ متخلف زیست محیطی درگچساران/شکارچی بز وحشی به هفت ماه حبس محکوم شد

دستگیری ۵ متخلف زیست محیطی درگچساران/شکارچی بز وحشی به هفت ماه حبس محکوم شد
رئیس حفاظت محیط زیست گچساران گفت:یک شکارچی متخلف به اتهام حمل لاشه 2 راس بز وحشی در مرکز این شهرستان، به تحمل هفت ماه حبس محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ولی رمضانی، رئیس حفاظت محیط زیست گچساران درگفت و گو با آفتاب جنوب،گفت:یک شکارچی متخلف به اتهام حمل لاشه 2 راس بز وحشی در مرکز این شهرستان، به تحمل هفت ماه حبس محکوم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب,

وی افزود:این متخلف هنگام فروش لاشه 2 راس بز وحشی از سوی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان و نیروهای پلیس امنیتی دستگیر شدکه پرونده این شکارچی متخلف برای رسیدگی به دادگستری گچساران ارجاع و به هفت ماه زندان و 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

,

رمضانی تصریح کرد: شکارچیان متخلف در سال گذشته از سوی یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی در سطح شهرستان گچساران هنگام حمل لاشه بز وحشی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. 

,

وی افزود:پنج متخلف زیست محیطی امسال نیز در شهرستان گچساران دستگیر و 14 میلیون و 800 هزار ریال جریمه نقدی شدند.

,

وی گفت:2قطعه جغد و چهار بهله سارگپه صحرایی مصدوم امسال نیز پس از تیمار در این شهرستان، به آغوش طبیعت بازگردانده شدندکه این پرندگان پس از 20 روز مداوا و بهبودی کامل و اطمینان از سلامتی آنها، از سوی ماموران محیط زیست این شهرستان در مناطق حفاظت شده کوه سرخ رها شدند.

,

رمضانی نیز درادامه تصریح کرد:امسال پنج قبضه اسلحه شکاری از شکارچیان متخلف دراین شهرستان کشف و ضبط شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه