اخبار داغ

کشف 1500 تن برنج احتکارشده در اصفهان

کشف 1500 تن برنج احتکارشده در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هزار و 500 تن برنج و 300 تن عدس احتکار شده به ارزش 145 میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: در ادامه طرح‌های مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در پی کسب خبری مبنی بر احتکار محموله بزرگ برنج و عدس خارجی در یکی از انبارهای حاشیه شهر موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اداره صنعت و معدن از انبار مذکور بازدید و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد از زمان ورود کالا به این انبار هیچ‌گونه خروجی نداشته است.

,

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اثبات موضوع احتکار کالا برای کارشناسان، گفت: در این عملیات، هزار و 500 تن برنج و 300 تن عدس خارجی احتکار شده، کشف شد.

,

وی خاطرنشان کرد: ارزش این محموله بزرگ کالای احتکاری از سوی کارشناسان مربوطه 145 میلیارد ریال برآورد شده است.

,

معصوم‌بیگی با اشاره به پلمب انبار مذکور با حکم مقام قضائی، عنوان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

وی با بیان این‌که برخورد با مخلان امنیت بازار و مفسدان اقتصادی در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد به کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند، هشدار داد و ابراز کرد: مأموران پلیس بر این موضوع اشرافیت کامل داشته و با متخلفان به طور قاطع برخورد کرده و این افراد را تحویل قانون می‌دهند.

,

فرمانده انتظامی استان اصفهان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه