اخبار داغ

سرپرست فرمانداری سیریک:

بهره برداری از ۲۵ پروژه عمرانی سیریک با اعتبار ۳۷ میلیاردی در هفته دولت

بهره برداری از ۲۵ پروژه عمرانی سیریک با اعتبار ۳۷ میلیاردی در هفته دولت
سرپرست فرمانداری شهرستان سیریک گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت دولت در شهرستان سیریک بیش از ۲۵ طرح و پروژه عمرانی در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالله پرتابیان، سرپرست فرماندارسیریک در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: مردم شهرستان سیریک دریادلانی نجیب، بصیر و همیشه همراه هستند که خدمت به این مردم بزرگ ترین افتخار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
سرپرست فرماندار سیریک بیان کرد: مردم سیریک در همه زمان ها پا به پای دولتمردان برای آبادانی و پیشرفت شهرستان گام برداشته و از هیچ کوششی درراستای کمک به دولت ها دریغ نکرده اند.
,
 
,
پرتابیان تصریح کرد: جلسات متعددی با روسای ادارات شهرستان برگزار و آخرین وضعیت شهرستان سیریک درراستای خدمت رسانی در خور شان به مردم بررسی وبرنامه هایی بزودی تدوین و اجرایی خواهدشد.
,
 
,
وی گفت: کلیه ادارات سیریک آمادگی لازم را جهت حل مطالبات به حق مردم و پاسخگویی به آنان را دارند و مدیران شهرستان در طول شبانه روز در راه خدمت به مردم قدم بر خواهند داشت.
,
 
,
سرپرست فرماندار سیریک افزود: اجازه نخواهیم داد مسائل و مشکلات مردم بر زمین نهاده شود و با نظم بخشی به ادارات بدنبال خدمت صحیح به مردم هستیم.
,
 
,
پرتابیان بیان کرد: اولویت بندی فعالیت ها و تلاش در راستای امید بخشی به جامعه و مردم از اولویت ها و اهداف کاری است که با همراهی مردم بدنبال تحقق هستیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: امروز آمریکا و اسرائیل با همه درگیر در دنیا به دنبال آن است که همه زیر سلطه آنان فعالیت کنند ولی اندیشه اسلامی چنین چیزی را نخواهد پذیرفت.
,
 
,
سرپرست فرماندار سیریک خاطرنشان کرد: شهرستان سیریک با توجه به قرار گرفتن در منطقه مکران فرصتی را بوجود آورده که می تواند موتور پیشرفت و ارتقاع سیریک را شتاب بخشد.
,
 
,
پرتابیان با اشاره به حوزه اشتغال زایی وسرمایه گذاری در سیریک، افرود: ساخت نیروگاه حرارتی سیریک آغاز شده که در بخش اشتغال زائی جوانان این منطقه سهیم باشد از این رو از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری وایجاد فرصت های شغلی حمایت خواهیم کرد.
,
 
,
وی گفت: در حوزه صید و صیادی باتوجه به اینکه شغل اکثر مردم سیریک صید و صیادی است رفع مشکلات این بخش از اولویت های کاری می باشد و در همین حوزه هم بزودی مرحله دوم توسعه اسکله چند منظوره شهرسیریک آغاز خواهدشد.
,
 
,
سرپرست فرماندار سیریک  اظهارکرد: باتوجه به مشکلات بی آبی وخشکسالی موجود در منطقه وهمچنین خسارت های ناشی از طغیان (رودخانه مرگ) مطالعات لازم جهت احداث سد در این رودخانه در حال انجام است که با احداث این سد علاوه بر تامین بخشی از آب کشاورزی و شرب مناطق از بروز خسارت های ناشی از طغیان این رودخانه نیز جلوگیری خواهد شد.
,
 
,
پرتابیان اضافه کرد: یکی از دغدغه مردم سیریک نبود اداراتی است که باعث شده مردم به شهرستان میناب مراجعه نمایند در این خصوص هم صحبت هایی با مدیران کل این ادارات انجام شده و بزودی حرکت هایی در شهرستان با همکاری شهرداران و شوراهای اسلامی انجام خواهد پذیرفت.
,
 
,
وی تصریح کرد: مسئولان باید از جنس مردم باشند و در نظر داریم از همه روستاهای شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بازدید های انجام و مسائل و مشکلات روستاها رصد و در راستای حل آنان اقدام شود.
,
 
,
سرپرست فرماندار سیریک با اشاره به هفته دولت یادکرد: از دهه مبارک فجر سال گذشته تا هفته دولت سال جاری بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی در سطح شهرستان سیریک ۲۵ پروژه شاخص را اجرایی کرده اند.
,
 
,
پرتابیان خاطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه ها که در حوزه های عمرانی،بهداشتی،رفاهی و.. می باشد ۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه