اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی خبر داد؛

اعزام ۱۲ هزار نفر از بسیجیان آذربایجان‌غربی به اردوهای جهادی

اعزام ۱۲ هزار نفر از بسیجیان آذربایجان‌غربی به اردوهای جهادی
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امسال در سطح آذربایجان غربی ۱۲ هزار نفر اعم از دانشجو، دانش آموز و بسیجی پایگاه محلات در قالب گروه های جهادی ساماندهی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شهروز حیدریان در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در میاندوآب اظهار کرد: امسال ۶۰۰ گروه جهادی در سطح استان در مناطق مختلف حضور یافته و به فعالیت می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: این گروههای جهادی برای فعالیت فرهنگی، عمرانی و سازندگی به مناطق محروم و کم برخوردار در سطح آذربایجان غربی اعزام می شوند.

,

وی گفت: امسال در سطح آذربایجان غربی  ۱۲ هزار نفر اعم از دانشجو، دانش آموز و بسیجی پایگاه محلات در قالب گروه های جهادی در مناطق کم برخوردار استان فعالیت می کنند که در این راستا برنامه ریزی های لازم به واسطه سپاه شهرستان ها انجام گرفته شده است.

,

حیدریان تصریح کرد: این اردوهای جهادی در کنار خدمت به مردم محروم، فرصتی برای خودسازی نیز بوده و با اسقبال جوانان روبرو شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی هم چنین با اشاره به حضور بانوان بسیجی در اردوهای جهادی، گفت: خواهران نیز در بخش فرهنگی و با برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و آموزشی برای محرومیت زدایی در این مناطق تلاش می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه