اخبار داغ

ارومیه قهرمان والیبال امیدهای آذربایجان غربی شد

ارومیه قهرمان والیبال امیدهای آذربایجان غربی شد
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: مسابقات والیبال قهرمانی امید های آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان میاندوآب با قهرمانی تیم ارومیه به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  امیر رضا پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اعلام این خبر، گفت: این مسابقات  با شرکت تیم های میاندوآب، ارومیه، خوی، شاهین دژ، سلماس و مهاباد از روز چهارشنبه در دو گروه سه تیمی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب افزود: بر اساس قرعه کشی، در گروه نخست این مسابقات تیم های ارومیه، خوی و مهاباد و در گروه دوم نیز تیم های میاندوآب، شاهین دژ و سلماس با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیم های میاندوآب و ارومیه به دیدار پایانی و تیم های خوی و شاهین دژ نیز به دیدار رده بندی راه یافتند.

,

وی گفت: در دیدار فینال، امروز تیم‌ های ارومیه و میاندوآب به مصاف هم رفتند و در پایان تیم ارومیه موفق شد تا با نتیجه سه بر یک تیم میاندوآب، میزبان مسابقات را شکست داده و به مقام نخست دست یابد.

,

رضاپور تصریح کرد: در دیدار رده بندی نیز تیم والیبال امید خوی مقابل تیم شاهیندژ صف آرایی کرد و موفق شد در این دیدار سه بر یک پیروز شده و مقام سوم این مسابقات را کسب کند.

,

گفتنی است بر اساس اعلام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان میاندوآب، این رقابت ها در سالن ورزشی دو هزار نفری شهدای ۱۷ شهریور میاندوآب برگزار شد و پیش از این قرار بود در این مسابقات ۱۰ تیم حضور یابند که تیم های نقده، ماکو، چالدران و بوکان حضور نیافتند و در نهایت مسابقات با حضور شش تیم برگزار و به پایان رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه