اخبار داغ

مدیریت بدون پول ۱۴ میلیارد ریال را به شهرداری میرآباد برگرداند

مدیریت بدون پول ۱۴ میلیارد ریال را به شهرداری میرآباد برگرداند
شهردار میرآباد سردشت گفت: با اجرای امانی دو طرح زیرسازی و آسفالت ۵۰ هزار مترمربع در ۶ محله و جدول گذاری به طول ۴ هزار و ۳۰۰ متر مبلغ ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در هزینه های شهرداری میراباد صرفه جویی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد حسن زادە در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، افزود: برآورد اعتبار اولیه بر اساس فهرست بهای راه و باند ۹۶ اجرای این طرح ها بالغ ۱۸ میلیارد ریال بود که طی نشست اعضای شورای اسلامی شهر میرآباد و شهردار تصمیم بر اجرای پروژه ها به صورت امانی گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

شهردار میرآباد سردشت با اشاره به اینکه ۹۷ درصد از بودجه محقق شده است، گفت: سال گذشته مبلغ ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مصوب شد که ۲۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از بودجه تحقق پیدا کرد و خوشبختانه حقوق و بیمه کارکنان خدمات شهری هم به صورت کامل پرداخت شده است.

,

وی تصریح کرد: این شهرداری در سنوات گذشته بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بدهی داشت اما با تدابیر اندیشیده شده امسال به ۱۴ میلیارد ریال کاهش پیدا کرده در شرایطی که علی‌رغم اجرای طرح های عمرانی هیچ بدهی به شهرداری اضافه نشده است.

,

وی همچنین در خصوص برنامه های امسال سال ۹۷ که در حال اجرا و رو به اتمام هستند . زیرسازی و آسفالت ورودی های شهر میرآباد از طرف پیرانشهر و سردشت به طول ۲ کیلومتر و عرض ۲۴ متر، ساخت دیوار ساحلی به مساحت ۵ هزار متر مکعب، اجرای طرح ممیزی املاک، اصلاح و بازنگری طرح هادی شهر میرآباد که ۹۵ درصد پیشرفت داشته، و جدول گزاری سطح شهر به طول ۷ هزار متر از دیگر برنامه های این شهرداری در سالجاری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه