اخبار داغ

هم زمان با هفته دولت؛

اجرای ۳۰۰ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری

اجرای ۳۰۰ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از افتتاح و کلنگ زنی ۳۰۰ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری  در آستانه هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۲۴۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰۹ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۱۹۸ طرح استانی و ۴۵ طرح ملی است که زمینه اشتغال ۳۸۷ نفر را فراهم می کند.

نظری این طرح ها را شامل؛ ۴ طرح مسکونی، ۸ طرح گردشگری، ۶ طرح آموزشی، ۱۲ طرح فرهنگی و مذهبی، ۲۸ طرح صنعتی، ۴ طرح ورزشی، ۱۰ طرح اداری، ۱۰۷ طرح زیرساخت، ۲ طرح شیلات، ۳۵ طرح کشاورزی و آبخیزداری، ۵ طرح دامپروری و ۱۰ طرح بهداشتی و درمانی و ۱۲ طرح خدماتی دانست.

وی اظهار داشت: ۱۶ طرح در شهرستان اردل، ۲۹ طرح در بروجن، ۸ طرح در بن، ۱۹ طرح در سامان، ۴۷ طرح در شهرکرد، ۲۳ طرح در فارسان، ۳۳ طرح در کوهرنگ، ۲۳ طرح در کیار و ۴۷ طرح نیز در لردگان افتتاح می شود.

نظری به آغاز عملیات اجرایی ۵۷ طرح در هفته دولت اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۴ طرح ملی و ۵۳ طرح استانی با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می باشد که ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان ملی و مابقی اعتبارات استانی است.

وی در ادامه از وجود یکهزار و ۸۰۰ طرح نیمه تمام در سطح استان با پیش بینی اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: اجرای طرح های نیمه تمام در اولویت برنامه های دولت است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه