اخبار داغ

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

عده ای برای زمین بیمارستان امام خمینی (ره) کرج دندان تیز کرده اند/ بحران این مرکز درمانی ثمره سیاست غلط تصمیم گیری در حوزه بهداشت است

عده ای برای زمین بیمارستان امام خمینی (ره) کرج دندان تیز کرده اند/ بحران این مرکز درمانی ثمره سیاست غلط تصمیم گیری در حوزه بهداشت است
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) زمینی دارد که عده ای برای آن دندان تیز کرده اند تا آن را تجاری – اداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی درباره حواشی پیرامون بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: سهامداران بیمارستان امام خمینی (ره) آن را به مزایده گذاشته اند. عزیز اکبریان با حضور در رادیو البرز افزود: ما مکلف کرده ایم شخصی که بیمارستان را خریداری خواهد کرد با عنوان همین مرکز درمانی آن را تصاحب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) زمینی دارد که عده ای برای آن دندان تیز کرده اند تا آن را تجاری – اداری کنند.

,

اکبریان تصریح کرد: تاکید ما خریداری بیمارستان با همین عنوان و بدون تغییر کاربری بود، البته در حال حاضر تعرفه بیمارستان دولتی شده است.

,

وی گفت: دو بیمارستان ما در آینده تعطیل می شوند که نامی از آنها نخواهم آورد، ما تعرفه را کاهش داده ایم اما دولت کمک نمی کند و بیمه پول بیمارستان ها را نمی دهد و موجب تعطیلی بیمارستان می شود.

,

اکبریان افزود: اگر بیمه ها پول بیمارستان امام خمینی (ره) را پرداخت کنند از بحران کنونی نجات پیدا خواهد کرد.

,

نماینده مردم کرج در مجلس در خاتمه اظهار داشت: بیمارستان بدهی زیادی دارد و دیگر پزشکان خوب به این مرکز مراجعه نمی کنند و بیمارستانی با این مجموعه پرسنل 70 درصد تخت های آن خالی است و این به سیاست غلط تصمیم گیری در بهداشت باز می گردد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه