اخبار داغ

همزمان با کودتا ۲۸ مرداد؛

تراژدی اعتماد به آمریکا در توییتر طوفان به پا کرد

تراژدی اعتماد به آمریکا در توییتر طوفان به پا کرد
همزمان با سالروز 28 مرداد کاربران فضای مجازی با هشتگ های #تراژدی_اعتماد_به_آمریکا #Unreliable_USA به این رویداد پرداختند و آن را به ترند اول ایران تبدیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، ۲۸ مرداد برای ما ایرانی ها آغاز دوران تاریک تسلط آمریکا بر منابع ایران است. کودتای ۲۸ مرداد یا به قول CIA و MI6 عملیات آژاکس رویدادی برآمده از اعتماد دولت مصدق به آمریکا برای مقابله با انگلیس بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

همزمان با این سالروز کاربران فضای مجازی با هشتگ های #تراژدی_اعتماد_به_آمریکا #Unreliable_USA  به این رویداد پرداختند و آن را به ترند اول ایران تبدیل کردند. در زیر به برخی نوشته های فعالان فضای مجازی کرمان اشاره می کنیم:

, #, تراژدی_اعتماد_به_آمریکا, #, Unreliable_USA ,

, ,

yekkhabarnegar نوشت:

, yekkhabarnegar,

در کودتای ۲۸ مرداد ازمطبوعات غربزده به عنوان «عوامل ویژه» یاد میشد! کودتاچی ها به دفاتر روزنامه های حامی مردم حمله میکنند! شاید الان هم مراکز امنیتی آمریکا ازکانالها و کاربران دروغ پراکن بعنوان «عوامل ویژه» یاد کنند اما رسانه های صدای مردم ایستاده اند حتی اگر سانسورشوند.

,

banooye khial به طنز نوشت:

, banooye khial به طنز نوشت:, banooye khial ,

جنایات آمریکایی ها در حق مردم جهان اون قد زیاد و عمیقه که جنایات اونا رو اگه با پودر ۲۴ آنزیم هم بشوری بازم لکه ننگشون از تاریخ بشریت پاک نمیشه!

,

رنج کشیده محرومیت هم از جنوب کرمان نوشت:

, رنج کشیده محرومیت,

صرفا جهت اطلاع آقایان به ظاهر محترم کودتای ۲۸مرداد نتیجه اعتماد به آمریکاست،کسانی که به کدخدا دلبسته اند بهتر است تاریخ را هم ورق بزنند.

,

اکانت حجت توییت زد:

, حجت,

وجه اشتراک مشخص گورباچف و ادوارد شوادنادزه تامحمدمرسی و محمدمصدق «اعتماد به امریکا»است و همگی این افراد نتیجه خوش‌بینی به امریکا رادر طول زمان مدیریت خوددریافتند و همین عامل منجربه سقوط این افراد ‌شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه