اخبار داغ

مدیرعامل شرکت غله خبر داد؛

پیش بینی خرید ۳۰۰ هزار تن گندم در استان مرکزی

پیش بینی خرید ۳۰۰ هزار تن گندم در استان مرکزی
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با اشاره به اینکه کار خرید گندم تا پایان شهریور ادامه دارد گفت: پیش بینی می شود ۳۰۰ هزار تن گندم خریداری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد حسنی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: کار خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان مرکزی از خرداد ماه آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حسنی با اشاره به اینکه تا کنون ۲۷۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی خریداری شده است اظهار کرد: پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه خرید تضمینی این محصول به ۳۰۰ هزار تن افزایش یابد.

,

مطالبات گندم کاران تا دو ماه آینده بصورت کامل پرداخت می شود

, مطالبات گندم کاران تا دو ماه آینده بصورت کامل پرداخت می شود, مطالبات گندم کاران تا دو ماه آینده بصورت کامل پرداخت می شود,

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی با بیان اینکه ۵۰ درصد از مطالبات کشاورزان هنگام تحویل گندم پرداخت شده ادامه داد: مابقی مطالبات تا دو ماه آینده پرداخت خواهد شد.

,

حسنی با اشاره به رشد کیفی گندم خریداری شده گفت: گندم‌ها از لحاظ کاهش افت مفید و سن‌زدگی نسبت به سالهای گذشته، وضعیت بسیار مطلوب دارد

,

وی با تاکید بر اینکه ۶۵۰ هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی سیلوهای گندم در استان وجود دارد خاطرنشان کرد: ۷۰ هزار تن سیلوها متعلق به بخش دولتی و بقیه در اختیار بخش خصوصی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه