اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛

کسب مقام دوم کشوری توسط تیم کار با چوب و طناب اعضای پیشتاز استان کرمان

کسب مقام دوم کشوری توسط تیم کار با چوب و طناب اعضای پیشتاز استان کرمان
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در هشتمین دوره اردوی ملی پیشتاز کشور تیم کار با چوب و طناب اعضای پیشتاز استان کرمان مقام دوم کشوری را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛  احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام این خبر اظهار داشت: در هشتمین دوره اردوی ملی تشکل پیشتازان پسر که برای اولین بار به صورت رقابتی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گردید، تیم کار با چوب و طناب استان کرمان موفق به کسب مقام دوم کشوری گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی ضمن تشکر از تلاش های کلیه تیم های شرکت کننده و مربیان آنان، گفت: تیم کار با چوب و طناب پیشتازان استان کرمان شامل دانش آموزان خلیل میراسفندی از قلعه گنج (مربی تیم)، هادی دستوری از سیرجان، محمد دستوری از سیرجان، امیرمهدی اباذریازسیرجان،ابوالفضل پورخسروانی ازسیرجان، سیدمحمد حسین حسینی ازسیرجان، محمدمهدی بهبودی از فاریاب و علی سطوعی از ناحیه یک کرمان می باشند که موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: تیم صف جمع پیشتازان استان با ترکیب منصور سنجری از رودبار (مربی)، دانیال صادقی از سیرجان، محمد جابر نظری ازسیرجان، محمدجواد نظری از سیرجان ، امیرحسین نعمتی از ناحیه دو کرمان، محمد مهدی میرزایی از زرند، محمد مهدی پورمجیدی از ناحیه دو کرمان و مهدی امین زاده از ناحیه دو کرمان موفق به کسب مقام چهارم کشوری گردیدند.

,

لازم به ذکراست سازمان دانش آموزی استان کرمان با ۴۱ نفرشامل ۳۵ دانش آموز پیشتاز، ۵ مربی پیشتاز و ۱ سرپرست در هشتمین دوره اردوی ملی در اردوگاه شهیدباهنر تهران شرکت نمود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه