اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

روش برخورد با محتکرین باید متناسب با اوضاع جنگ باشد/احتکار کنندگان باید محاکمه انقلابی شوند

روش برخورد با محتکرین باید متناسب با اوضاع جنگ باشد/احتکار کنندگان باید محاکمه انقلابی شوند
زاهدی گفت: هم اکنون در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم بنابراین روش مبارزه با افراد نیز باید روشی متناسب با اوضاع جنگ باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به وضعیت معیشتی در سطح کشور و مبارزه با مفاسد اقتصادی و محتکرین گفت: هم اکنون در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم بنابراین روش مبارزه با افراد نیز باید روشی متناسب با اوضاع جنگ باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی تأکید کرد: استفاده از روش های معمولی و اینکه کالای افراد را ضبط و چند ماه حبس تعزیری برای آنان در نظر گرفته شود، جواب نمی دهد در شرایط جنگ اقتصادی باید روش اعمال حاکمیت در بحث مجازات کاملا متفاوت باشد.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید حکم سریعا صادر شود و مجازت های بسیار سنگینی باید اعمال کنیم؛ همان لحظه که فرد خاطی دستگیر و کالاهای احتکار شده مصادر شد باید در حضور مردم شلاق و حکم صادر شود.

,

زاهدی با تأکید بر اینکه اعمال مجازات باید بر اساس شرایط جنگ باشد، عنوان کرد:کسی که در این شرایط خون مردم را می مکد و کالا و اقلام را انبار و احتکار می کند؛این افراد بویی از انسانیت نبرده اند.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: کشورهای دیگر در چنین مواقع هر چه دارند با مردم شریک می شوند؛ همانگونه که مشاهده کردیم در کشور ترکیه با پیش آمدن تحریم ها رئیس جمهور ترکیه از مردم خواست که دلار و طلا را تحویل و ارز کشور خود را دریافت کنند.

,

زاهدی در پاین خاطر نشان کرد: برخی در کشور کالاها و اقلام مورد نیاز را احتکار می کنند که گرانتر بفروشند؛ در این شرایط محاکمه نیز باید فرق کند و ضرورت دارد که انقلابی محاکمه کنیم تا ریشه این افراد به سرعت خشکیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه