اخبار داغ

واکنش کاربران توییتر به هشتگ تراژدی-اعتماد-به-آمریکا؛

عاقبت اعتماد به آمریکا سرنگونی است / اعتماد مجدد به شیطان بزرگ عین بی‌بصیرتی است

عاقبت اعتماد به آمریکا سرنگونی است / اعتماد مجدد به شیطان بزرگ عین بی‌بصیرتی است
عاقبت اعتماد به آمریکا سرنگونی است و اعتماد مجدد به شیطان بزرگ عین بی‌بصیرتی است؛ این ها از جمله واکنش‌های کاربران توییتر با هشتگ تراژدی اعتماد به آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد  28 مردادماه برای ایرانیان یادآور خاطره تلخ اعتماد به شیطان بزرگ است؛ اعتمادی که زمینه‌ساز سرنگونی دولت مصدق شد و این خاطره تلخ باید درس عبرتی باشد برای تمام آنهایی که دل در گرو غربی‌ها دارند و به مذاکره با آنها زیادی خوش‌بین هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

دشمنی که امروز بزکش کرده‌اند و در شمایل مذاکره دوباره به میدان آمده به دنبال تکرار تاریخ است؛ خوش‌باوران هم که جنایات، بدعهدی‌ها و خیانت‌های شیطان بزرگ علیه ملت ایران را کلا فراموش کرده‌اند و به یک برجام بی‌فرجام دلخوش کرده‌اند.

,

دیدیم که دیپلماسی لبخند هم جواب نداد و دشمن با عهدشکنی و دهان‌کجی به یک معاهده بین‌المللی پاسخ این دیپلماسی را داد؛ این بدعهدی دوباره خاطره آن تجربه تاریخی کودتای 28 مرداد و سرنوشت اعتماد به آمریکا را برای همگان یادآوری کرد.

,

کاربران توییتر در واکنش به واقعه کوتای 28 مرداد و اتفاقات مشابه آن در سال های اخیر به خاطر اصرار بر اعتماد به آمریکا هشتک تراژدی اعتماد به آمریکا را به راه انداخته‌اند؛ شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد نیز در زمینه چندین مورد را یادآروری کرده است.

,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه